"شرایط بازگردانی کالا"

خرید و اعتماد شما به برسام گستر دانا، باعث افتخار ماست.

با خرید از برسام گستر دانا، فقط قیمت‌های درج شده بر روی سایت را پرداخت می‌کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و … را پرداخت نخواهید کرد. همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی و نرم‌افزار در کنار محصول نخواهید بود و قیمت سایت ، قیمت نهایی می‌باشد.همچنین در برسام ارسال به کل کشور رایگان و فوری هست.فقط کافیه سفارشتون رو در سایت ثبت کنید.

مشتری گرامی لغو سفارش و عودت کالا تنها با شرایط زیر قابل قبول هست.

1)مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت برسام با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد.

2)محصول با قیمتی بالاتر از قیمت اکثریت فروشندگان بازار عرضه شده باشد.
توجه! با توجه به تغییرات سریع برخی محصولات مثل گوشی تلفن همراه، قیمت موبایل مشمول این بند نمی‌‌شود و قیمت ها در لحظه در حال تغییر هستند.  

3)در هنگام ثبت سفارش محصولات لطفا به مشخصات محصول دقت بفرمایید.لغو و عودت سفارش به دلیل کشور سازنده در صورت درج در سایت امکان پذیر نمی باشد.

4)در صورتی که کالای مورد نظر برخلاف مشخصات درج شده در سایت،اصل نباشد.

5)بسته بندی کالا در هنگام تحویل از پیک (تهران) از شکل استاندارد خارج شده باشد.

در صورتی که بعد از ثبت سفارش درخواست لغو داشتید==>

ابتدا با کارشناسان برسام تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

  1. قبل از ارسال: کسر وجه بدون هزینه ارسال انجام خواهد شد.
  2. بعد از ارسال: لغو و عودت وجه در صورتی امکان پذیر هست که کالا پلمپ باشد و از حالت اولیه و استاندارد خارج نشده باشد.همچنین عودت وجه ممکن هست با کسر هزینه ارسال همراه باشد. 
  3. بازپرداخت وجه تنها به حسابی که پرداخت از آن انجام شده باشد امکان پذیر هست.

نکته قابل توجه: برخی کالاها به دلیل ثبت در سامانه های انبارداری حتی در صورت پلمپ بودن کالا نیز امکان لغو ندارند.در صورتی که تصمیم به لغو سفارش خود داشتید حداکثر طی 72 ساعت اعلام لغو نمایید.پس از این موعد در صورتی که فاکتور در شرکت مادر ثبت گردیده باشد به هیچ عنوان امکان لغو نمی باشد.

عودت وجه تا 72 ساعت کاری انجام می گردد.

"خدمات پس از فروش کالاها"

محصولات سایت برسام گستر دانا خدمات پس از فروش (گارانتی شرکتی) دارند.در صورتی که پس از بازگشایی جعبه با مشکلی مواجه شدین یا پس از استفاده با ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری مواجه شدین با تماس با گارانتی محصول میتونید مشکل رو حل کنید.بدیهیست که تمامی محصولات پلمپ بوده و برسام دخل و تصرفی در خصوص مرسولات پلمپ شرکتی ندارد.به همین جهت در خصوص تعمیرات و یا بررسی مشکلات دستگاه ضروریست با گارانتی محصولات تماس بگیرید.برسام نیز در این راه همراه و حامی شما خواهد بود.