روش های ارسال سفارشات در برسام

مناطق 22 گانه تهران

سعی ما بر اینست که سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.
1) ارسال با پیک: برای مشتریان شهر تهران امکان انتخاب بازه زمانی مورد نظر جهت ارسال با پیک به صورت رایگان (مبالغ بالای 1 میلیون تومان) وجود دارد.همچنین پرداخت در محل برای مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر هست.
2) تحویل حضوری: در صورت تمایل میتونید سفارشتون رو پس از ثبت در سایت به صورت حضوری از فروشگاه برسام تحویل بگیرید و مبلغ سفارش رو هم حضوری پرداخت کنید.

پست پیشتاز

ارسال با پست رایگان

در روزهای کاری، چنانچه تا قبل از ساعت 10 سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت 10 در روزهای کاری ثبت شوند، روز کاری بعد تحویل پست می‌شود. کد پیگیری مرسوله 24 ساعت بعد در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می گردد و همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.”سفارش های بالاتر از 1 میلیون تومان بصورت رایگان ارسال خواهند شد.”

تیپاکس

در روزهای کاری چنانچه سفارش خود را قبل از ساعت 15 ثبت کنید سفارش شما همان روز تحویل نمایندگی تیپاکس خواهد شد و سفارش هایی که بعد از ساعت 15 ثبت گردند،روز کاری بعدی تحویل تیپاکس خواهند شد.کد پیگیری سفارشات در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت و همچنین از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید.شما میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در سامانه رهگیری سفارشات تیپاکس از اخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.توه داشته باشید در حال حاظر ارسال با تیپاکس رایگان نیست و چنانچه درخواست ارسال با تیپاکس را دارید با شماره 02188700111 تماس بگیرید و یا در بخش یادداشت ها و توضیحات سفارش حتما ارسال با تیپاکس را درج نمایید.