هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds 3

اورجینال
آماده ارسال
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه : دارد / IP57 (مقاوم در برابر پاشش آب و تعریق)
  • نوع اتصال : بی‌ سیم
  • بلوتوث : نسخه 5.4
  • قابلیت حذف نویز (ANC) : دارد
در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ثبت سفارش با شماره 09109888704 تماس بگیرید.
اتمام موجودی

موجودی این محصول به اتمام رسیده است

موجودی این محصول به اتمام رسیده است

ارسال رایگان

به سراسر کشور

7 روز ضمانت بازگشت

مشاهده قوانین

پشتیانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

بررسی Samsung Galaxy Buds 3 Pro

سامسونگ در حال آماده‌سازی زمینه رویداد Galaxy Z Fold 6 Unpacked است که نه تنها گوشی‌های تاشو 2024، بلکه پوشیدنی‌های جدید از جمله گلکسی واچ 7، سری جدید Buds 3 و یک فرم فاکتور جدید Galaxy Ring را نیز به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ مجموعه ی هدفون های بی سیم خود را کاملاً اصلاح کرده و مجموعه ای از محصولات بازطراحی شده را معرفی کرده است که هدف مستقیمی از ایرپادهای اپل دارند. با کنار گذاشتن جوانه‌های حباب‌دار برای استایل‌های ساقه‌دار، جفت پرچم‌دار Galaxy Buds 3 Pro استفاده می‌شود، و شما قطعا عاشق ظاهر جدید این هدفون ها میشوید.

Galaxy Buds 3 Pro که با قیمت 249 دلار در دسترس است، کیفیت میکروفون، کنترل‌ها و تنظیمات تطبیقی ​​مبتنی بر هوش مصنوعی را در اولویت قرار می‌دهد. از طرف دیگر، گلکسی بادز 3 با قیمت 179 دلار ظاهری مشابه و باز را ارائه می‌کند و هر دو مدل در رنگ‌های نقره‌ای و سفید موجود هستند.

سری Buds 3 می تواند پخش را از طریق صدا تنظیم کند و حتی مکالمات ترجمه شده را با ابزار جدید مترجم پخش کند. میکروفون‌ها در هرکدام نیز تجربه شنیداری را با سازگاری EQ و Adaptive ANC (حذف نویز فعال) بهبود می‌بخشند. با این حال، مدل Pro با ویژگی‌های کنترل نویز تطبیقی، تشخیص آژیر و تشخیص صدا همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد.

بنابراین، آیا سامسونگ یک جفت از بهترین هدفون های بی سیم را برای ارائه دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کامل Galaxy Buds 3 Pro زیر بخوانید.

تاریخ عرضه :

Samsung Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Buds 3 از 10 ژوئیه برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و به طور رسمی در 24 جولای به بازار عرضه خواهند شدSamsung Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Buds 3 از 10 ژوئیه برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و به طور رسمی در 24 جولای وارد خواهند شد. اگر مستقیماً از Samsung.com پیش‌سفارش دهید، یک Clip Case رایگان برای جوانه‌های خود دریافت خواهید کرد.

هوش مصنوعی :

گوشی‌های هوشمند سامسونگ و ساعت جدید Samsung Galaxy Watch 7/Samsung Galaxy Watch Ultra تنها دستگاه‌هایی نیستند که از هوش مصنوعی گلکسی بهره می‌برند. میکروفون‌های خانواده Galaxy Buds 3 می‌توانند وقتی با Galaxy Z Fold 6 یا Z Flip 6 جفت شوند، یک ویژگی مترجم را فراهم کنند و به شما امکان می‌دهند ترجمه را مستقیماً از طریق جوانه‌های خود بشنوید.

صدا همچنین برای مدل‌های Galaxy Buds 3 به‌طور هوشمندانه بهینه‌سازی شده است و میکروفون‌ها صداهای خارجی و داخلی را برای تنظیم EQ و ANC در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می‌کنند. فقط Galaxy Buds 3 Pro دارای کنترل نویز تطبیقی ​​است که سطح صدا را با توجه به صداهای محیط تنظیم می‌کند، و همچنین قابلیت تشخیص آژیر و تشخیص صدا که ممکن است در صورت وجود چیزهایی که ممکن است بخواهید بتوانید بشنوید، ANC را غیرفعال می‌کند.

طراحی:

دو دلیل وجود دارد که به نظر می‌رسد سامسونگ به طراحی پایه یا تیغه روی آورده است که یکی از این ویژگی‌های مبتنی بر میکروفون است. مورد دیگر این است که کنترل‌های بصری‌تری را معرفی کنیم، به طوری که کاربران اکنون می‌توانند پخش را کنترل کنند یا با فشار دادن ساقه‌ها بین حالت‌های شنیداری جابجا شوند. در Buds 3 Pro، تیغه ها دارای چراغ های نشانگر نیز هستند.

باتری:

هر دو Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Buds 3 عمر باتری خوبی را ارائه می دهند. با این حال، تفاوت های اصلی در قیمت و ویژگی های آنها نهفته است.

5 ساعت در Galaxy Buds 3 با ANC فعال است و در مجموع 24 ساعت توسط قاب شارژ بی سیم ارائه می شود. Galaxy Buds 3 Pro 6 ساعت زمان گوش دادن و تا 26 ساعت با قاب شارژ ارائه می دهد، بنابراین تفاوت عمده ای نیست، اما احتمالاً دلیلی برای انتخاب نسخه Pro است. اگر در هر زمانی یکی از نسخه‌های جوانه‌ها را  گم کنید و یا اشتباه در جایگاه قرار دهید، Samsung Find می‌تواند به شما در پیدا کردن آنها کمک کند.

Wirecutter: “Galaxy Buds 3 Proیک انتخاب عالی برای دارندگان تلفن های سامسونگ است که می خواهند صدایی با کیفیت بالا و تناسب راحت داشته باشند. آنها همچنین با دستگاه های دیگر سازگار هستند و آنها را به گزینه ای همه کاره برای کاربران تبدیل می کنند.

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

18 ماه گارانتی شرکتی

رنگ

ابعاد/ وزن

18.2×20.3×31.9 میلی متر (ایرباد)، 58.9×48.7×24.4 میلی‌ متر (محفظه شارژ)/ 9.07 گرم (هر ایرباد)، (کیس شارژ) ۴۶.۵ گرم

سازگاری

اندروید نسخه ۱۰ و بالاتر، iOS و ویندوز

قابلیت اتصال چندگانه

دارد

نشانگر LED

دارد

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه

دارد / IP57 (مقاوم در برابر پاشش آب و تعریق)

نحوه قرارگیری هدفون

تو گوشی

نوع اتصال

بی‌ سیم

نوع

ایرباد

نوع رابط

بلوتوث

بلوتوث

نسخه 5.4

NFC

ندارد

میکروفون

دارد

توضیحات میکروفون

میکروفون سه گانه در هر ایرباد برای حذف نویز همراه با VPU

دکمه‌ های روی دستگاه

کنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای اتصال و قطع تماس و تغییر محتوای در حال پخش

دستیار صوتی

دارد

قطر درایور (اسپیکر)

۱۱ میلی‌ متر

قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه

دارد

محدوده عملکرد

10متر

قابلیت حذف نویز (ANC)

دارد

اقلام همراه هدفون

کابل شارژ USB Type-C، سری سیلیکونی اضافی، دفترچه راهنما

سایر مشخصات

پشتیبانی از شارژ بی‌ سیم، پشتیبانی از فرمان لمسی در هر ایرباد، پشتیبانی از Galaxy AI، صدای ۳۶۰ درجه، صدای Hi-Fi و ۲۴ بیت، مجهز به اکولایزر تطبیق‌ پذیر

ظرفیت باتری

48 میلی آمپر ساعت (ایرباد)، 515 میلی آمپر ساعت (محفظه شارژ)

طریقه شارژ

از طریق محفظه شارژ با درگاه USB Type C

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی

با روشن بودن حذف نویز تا 6 ساعت ایربادز ها و 26 ساعت با محفظه شارژ، با خاموش بودن حذف نویز تا 7 ساعت ایر بازد ها و 30 ساعت با محفظه شارژ

عمر باتری هدفون در حالت مکالمه

با روشن بودن حذف نویز تا 4.5 ساعت ، با خاموش بودن حذف نویز تا 5 ساعت

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد
ارزیابی کاربران از " هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds 3 "
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کاتالوگ محصول

دانلود

خرید و ارسال

روش های ارسال سفارشات در برسام

 

مناطق 22 گانه تهران:

سعی ما بر اینست که سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.
1) ارسال با پیک: چنانچه قبل از ساعت 16 ثبت سفارش نمایید همان روز در بازه زمانی 17 الی 22 سفارش شما بصورت رایگان (مبالغ بالای 400 هزارتومان) توسط پیک ارسال میشود.همچنین پرداخت در محل برای مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر هست.
2) تحویل حضوری: در صورت تمایل میتونید سفارشتون رو حضوری از فروشگاه برسام تحویل بگیرید و حتی مبلغ سفارش رو حضوری پرداخت کنید.فقط کافیست پس از ثبت سفارش برای اطلاع از زمان تحویل باپشتیبانی تماس بگیرید.  

پست پیشتاز:

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 10 سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت 10 در روزهای کاری ثبت شوند، روز کاری بعد تحویل پست می‌شود. کد پیگیری مرسوله 24 ساعت بعد در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می گردد و همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید .

    تیپاکس:

در روزهای کاری چنانچه سفارش خود را قبل از ساعت 15 ثبت کنید سفارش شما همان روز تحویل نمایندگی تیپاکس خواهد شد و سفارش هایی که بعد از ساعت 15 ثبت گردند،روز کاری بعدی تحویل تیپاکس خواهند شد.کد پیگیری سفارشات در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت و همچنین از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید.شما میتوانید با وارد کردن کد رهگیری درسامانه رهگیری سفارشات تیپاکس از اخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.توجه داشته باشید در حال حاظر ارسال با تیپاکس رایگان نیست و چنانچه درخواست ارسال با تیپاکس را دارید با شماره 02188700111 تماس بگیرید و یا در بخش یادداشت ها و توضیحات سفارش حتما ارسال با تیپاکس را درج نمایید.