سامسونگ گلکسی S24 FE 5G رسما معرفی و عرضه شد.تجربه پرچمدار با قیمت مناسب!

حس تجربه پرچمدار با قیمت فن ادیشن با گلکسی S24 Fe

پس از انبوهی از افشاگری‌ها و شایعات، سامسونگ گلکسی S24 FE بالاخره آمد و تجربه‌ای شبیه به یک پرچم‌دار را بدون برچسب قیمت سنگین ارائه کرد.

Galaxy S24 FE چندین ارتقاء قابل توجه و تقدیر نسبت به Galaxy S23 FE دارد، از جمله نمایشگر بزرگتر، باتری بزرگتر، و قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی به لطف ProVisual Engine،مجموعه ای از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی که از سری بالاتر گلکسی S24 به عاریت گرفته شده است.اکنون با گلکسی S24 FE میتوانید خلاقیت خود را از گرفتن عکس تا ادیت تصاویر با هوش مصنوعی در پس زمینه بکار بگیرید.

صفحه نمایش و طراحی Galaxy S24 FE

Galaxy S24 FE جدید دارای بزرگترین نمایشگری است که تا به حال در مدل Fan Edition دیده شده است و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است که بیشتر از گلکسی S24 استاندارد با Galaxy S24 Plus هماهنگ است.با نرخ تازه سازی 120 هرتز، کاربران می توانند انتظار تجربه تماشایی چشمگیر را داشته باشند.

قاب آلومینیومی تقویت‌شده آن با لبه‌های صاف‌تر نسبت به نسل قبلی خود احساس بسیار خوبی در دست دارد.

سامسونگ همچنین Vision Booster را به مدل جدید FE خود معرفی کرده است که رنگ و کنتراست را افزایش می‌دهد و تضمین می‌کند که بازی حتی در نور شدید خورشید شفاف و لذت‌بخش باقی می‌ماند.

از نظر طراحی، Galaxy S24 FE احساس آشنایی دارد و عناصری را از S23 FE سال گذشته و سری S24 ممتاز منعکس می کند. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت، یک قاب آلومینیومی، یک پورت USB Type-C در پایین، و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در کناری است.

Galaxy S24 FE در پنج رنگ زنده موجود است: آبی گرافیت خاکستری نعناع زرد

این گوشی دارای استاندارد IP68 است که به این معنی است که در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شود. با این حال،اکثر کاربران ترجیح میدهند تلفن های هوشمند خود را زیر آب نبرند!

مشخصات دوربین گلکسی S24 FE

سامسونگ تنظیمات دوربین را در گلکسی اس 24 FE بدون تغییر نگه داشته است، بنابراین از سه دوربین پشتی و دوربین جلویی مشابه نسخه قبلی خود بهره می‌برد.

این چیزی است که به دست می آورید: دوربین عریض 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با OIS دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض دوربین جلو 10 مگاپیکسلی.

با این حال، سامسونگ همچنین با معرفی ProVisual Engine، کیفیت دوربین را در Galaxy S24 FE ارتقا داد. این موتور دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی کیفیت بصری را به سطح بالاتری می برد و اکنون در سری FE اولین کار خود را انجام می دهد.

برخ از بهبود های دوربین به لطف موتور جدید

Nightography: به لطف پردازش سیگنال تصویر هوش مصنوعی، عکس‌های در نور کم واضح‌تر هستند و باعث می‌شوند پرتره‌های شبانه بهتر به نظر برسند.

زوم پیشرفته: در کنار سنسور پیکسل تطبیقی ​​50 مگاپیکسلی دوربین کار می کند و عملکردی با کیفیت اپتیکال در زوم 2 برابری، علاوه بر زوم اپتیکال استاندارد 3 برابری ارائه می دهد. به علاوه، زوم هوش مصنوعی کیفیت تصویر را حتی در فواصل زوم دیجیتال افزایش می دهد.

Object-Aware Engine: این ویژگی صحنه ها را تشخیص می دهد و رنگ ها را برای عکس ها و ویدیوهای زنده و واقعی در محدوده دینامیکی فوق العاده بالا (HDR) تغییر می دهد.

Samsung Galaxy S24 FE به ویژگی های Photo Assist مجهز شده است که واقعا ایده های شما را زنده می کند. Galaxy AI که در کنار سری گلکسی اس 24 معرفی شد، به سرعت به ابزاری برای بهبود تصاویر و برانگیختن خلاقیت تبدیل شده است.

برخی ویژگی های هوش مصنوعی در ویرایش تصاویر

ویرایش مولد: این ابزار به شما امکان می دهد اشیاء را در عکس های خود جابجا یا حذف کنید و به شما این قدرت را می دهد که تصاویر خود را هر طور که دوست دارید تغییر شکل دهید.

استودیو پرتره: سلفی‌های خود را به کارتون، کمیک، نقاشی با آبرنگ یا طرح تبدیل کنید تا نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود را جلوه‌ای بی‌نظیر ببخشید.

پیشنهادات را ویرایش کنید: فقط با یک ضربه سریع عیب های مزاحم مانند بازتاب های نور را از بین ببرید.

Instant Slow-mo: این ابزار بسیار ساده است – به شما امکان می دهد هر لحظه ای را که میخواهید به سادگی به اسوموشنی جذاب و نفسگیر تبدیل کنید.فقط با نگه داشتن انگشت روی ویدیوی درحال پخش!

نرم افزار و عملکرد Galaxy S24 FE

گلکسی اس 24 FE با اندروید 14 و جدیدترین رابط کاربری One UI 6.1 بلافاصله از جعبه بارگذاری می شود. سامسونگ در میان تولیدکنندگان به دلیل تعهد خود به پشتیبانی طولانی مدت متمایز است و مدل جدید FE نیز تفاوتی ندارد. این نوید هفت سال ارتقاء سیستم عامل و به روز رسانی های امنیتی را می دهد و تضمین می کند که دستگاه شما برای مدت طولانی پس از راه اندازی جهانی به روز می ماند.

تجربه ابزار های هوش مصنوعی در یک گوشی پرچمدار گونه است؟ Galaxy S24 FE از این قاعده مستثنی نیست و دارای همان قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی سری Galaxy S24 است!

ویژگی ها و ابزارهای هوش مصنوعی در گلکسی S24 Fe

دایره برای جستجو: در مورد چیزی کنجکاو هستید؟ کافی است دکمه هوم را طولانی فشار دهید و یک دایره بکشید تا نتایج جستجوی فوری را دریافت کنید.

مترجم: این ویژگی مکالمات زنده، سخنرانی‌ها یا ارائه‌ها را در محل – حتی بدون اتصال به اینترنت – ترجمه می‌کند.

ترجمه زنده: از بین بردن موانع ارتباطی ساده تر شده است. این ابزار در حین تماس های تلفنی کار می کند و در حال گسترش به برنامه های محبوب شخص ثالث نیز می باشد.

مولف یا آهنگساز: با صفحه کلید سامسونگ، این ویژگی مفید، متن را بر اساس کلمات کلیدی ساده پیشنهاد می کند.

Note Assist: در Samsung Notes می‌توانید صداهای ضبط شده را رونویسی، ترجمه و خلاصه کنید.

برای اینکه همه این ویژگی‌ها به خوبی اجرا شوند، گلکسی اس 24 FE به یک نسخه کوچک‌تر از Exynos 2400 که در نمونه پرچم‌دار خود یافت می‌شود، مجهز شده است. Exynos 2400e همچنان عملکرد خوبی دارد و نوید ارائه عملکرد سریع و قوی و توانایی بیش از حد توانایی انجام وظایف سخت‌گیرانه هوش مصنوعی را که با تجربه Galaxy ارائه می‌شود، دارد.

سامسونگ ادعا می‌کند که Exynos 2400e نسبت به مدل قبلی خود 18 درصد CPU بهتر و 28 درصد عملکرد GPU بهتر دارد، با یک محفظه بخار همراه برای خنک نگه داشتن دستگاه در طول جلسات طولانی Genshin Impact.

وقتی نوبت به گزینه های حافظه می رسد، سه نسخه مختلف برای انتخاب دارید:

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 8 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی

باتری و شارژ Galaxy S24 FE

عمر باتری همیشه یک موضوع داغ است، درست است؟ خوب، از شنیدن این موضوع خوشحال خواهید شد که سامسونگ اندازه باتری را برای گلکسی اس 24 FE کمی افزایش داده است. در حال حاضر یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی در مقایسه با مدل قبلی 4500 میلی آمپر ساعتی دارد. اگرچه این افزایش ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما حتی یک افزایش حجم کوچک نیز در مدل فن ادیشن قابل تقدیر است.

در مورد شارژ، Galaxy S24 FE از قابلیت های شارژ برادران گران قیمت خود در سری S24 مشترک است. سامسونگ ادعا می کند که با یک آداپتور 25 واتی می توانید در حدود 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ داشته باشید. بعلاوه، از شارژ سریع بی سیم و PowerShare بی سیم پشتیبانی می کند که برای کاربران بسیار راحت است.