کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 استاندارد ا Playstation 5 drive Edition (ریجن اروپا) PS5 Slim

اورجینال
آماده ارسال
  • پردازنده :پردازنده هشت هسته‌ای Zen 2 با سرعت 3.5GHz
  • گرافیک :کارت گرافیک AMD با معماری RDNA 2
  • حافظه داخلی : هارد اNVMe SSD با ظرفیت 825 گیگابایت
  • خروجی صدا: جک 3.5 میلیمتری هدفون
  • نوع : درایو استاندارد
در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ثبت سفارش با شماره 09109888704 تماس بگیرید.
30.312.000 تومان
ارسال رایگان

به سراسر کشور

7 روز ضمانت بازگشت

مشاهده قوانین

پشتیانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

بررسی PS5 Slim

یک PS5 جدید باریک‌تر، ردپای فیزیکی را کاهش می‌دهد، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را اضافه می‌کند، گزینه‌های پورت هوشمندتر را شامل می‌شود و یک درایو دیسک قابل جابجایی ارائه می‌دهد. قطعات داخلی همان قدرت فوق العاده، فناوری SSD ظریف و گرافیک با قابلیت 4K را حفظ می کنند. یک کنترلر درخشان DualSense، یک رابط کاربری متقاعد کننده، بهترین کتابخانه بازی های انحصاری در اطراف، و احترام مناسب به گذشته پلی استیشن تضمین می کند که PS5 پادشاه کنسول این نسل باقی بماند.

PS5 Slim نازک‌تر، سبک‌تر و ماژولارتر از نسل قبلی خود است. اگرچه از نظر ظاهری  کمی متفاوت است، اما همان عملکرد سریع و زمان بارگذاری فشرده ای را که انتظارش را دارید حفظ شده است و یک سیستم عالی برای اجرای بازی های PS5 و PS4 است.

PS5 به دلیل قدرت خام و کتابخانه وسیعی از بازی های شخص اول و شخص ثالث، یک کنسول بازی ویدیویی فوق العاده است. این کنسول بازی همچنین یکی از بزرگ‌ترین و حجیم‌ترین سیستم‌هایی است که تا کنون منتشر شده است – همانطور که هر کسی که یکی از آن را دارد این موضوع را  تأیید می کند. در اصل ، PS5 Slim  اینجاست تا جایگزین نسل قبلی خود شود.همانطور که ممکن است حدس بزنید، PS5 Slim کوچکتر و سبک تر است. کنسول بازطراحی شده همچنین ماژولارتر است و تعویض درایو SSD و جدا کردن صفحه‌های آن را ساده‌تر می‌کند. حتی می توانید درایو دیسک نوری را متصل و جدا کنید. ایستادن سیستم به صورت عمودی به اندازه قبل خطرناک نیست، اگرچه برای پایداری بهتر باید یک پایه 30 دلاری جداگانه خریداری کنید. PS5 Slim همچنین فضای ذخیره سازی بیشتری نیز دارد.

علاوه بر طراحی جدید، PS5 Slim دارای همان عملکرد فوق العاده، رابط کاربری تمیز و کتابخانه بازی باورنکردنی مانند PS5 اصلی است. اگر PS5 دارید نیازی به ارتقا ندارید زیرا سیستم جدید از نظر عملکرد یکسان است. با این حال، اگر در مورد کنسول سونی صحبت کرده اید، مدل باریک آن بهترین راه را برای اجرای بهترین بازی های PS5 فراهم می کند.

در این بررسی، تغییرات عمده ای که PS5 Slim ارائه می دهد را مرور می کنیم .

ابعاد و وزن :

وزن کفی در مدل استاندارد 18 درصد (از 3.9 کیلوگرم به 3.2 کیلوگرم) و برای مدل های دیجیتال 24 درصد (3.4 کیلوگرم به 2.6 کیلوگرم) کاهش یافته است. همچنین یک پایه عمودی جدید برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند با بلند کردن کنسول، فضای کمی ذخیره کنند. متأسفانه، اکنون به صورت جداگانه به قیمت 30 دلار فروخته می شود، در حالی که یک غرفه قبلاً به صورت بسته عرضه می شد. تغییر بزرگ دیگر درایو دیسک قابل جدا شدن برای PS5 Slim است. اکنون به صورت جداگانه فروخته می شود (79.99 دلار / 99.99 پوند) و می توان آن را به راحتی به نسخه دیجیتالی اسلیم PS5 از قبل خریداری شده متصل کرد یا به عنوان بخشی از نسخه استاندارد خریداری کرد. این باعث می شود که انتخاب کنسول شما دائمی نباشد. اگر نسخه دیجیتال بخرید، همیشه می‌توانید درایو دیسک را بعداً اضافه کنید. اگر نسخه دیسک را به طور کامل خریداری می کنید و از آن استفاده نمی کنید؟ خوب شما همیشه می توانید پس از آن با فروش چند دلار آن را جبران کنید. اگر درایو دیسک شما خراب  شود، به این معنی نیست که دیگر نتوانید از ان استفاده کنید ، زیرا درایو شما  به راحتی قابل تعویض است.

PS5 Slim با درایو دیسک بلوری 499 دلار قیمت دارد. این کنسول همچنین به همراه Call of Duty: Modern Warfare 3 یا Marvel’s Spider-Man 2 با همین قیمت همراه است. با قیمت 449 دلار، می توانید PS5 Slim Digital Edition را تهیه کنید.

اگر می خواهید سیستم را به صورت افقی قرار دهید، می توانید دو پایه پلاستیکی شفاف موجود در جعبه را بچسبانید. متأسفانه پایه عمودی جدید (که با PS5 قدیمی‌تر نیز سازگار است) به صورت جداگانه با قیمت 30 دلار فروخته می‌شود.در مورد افزونه‌ها، یک درایو دیسک نوری برای نسخه دیجیتال با قیمت 80 دلار در دسترس است – که این نسخه کنسول را 30 دلار گران‌تر از نسخه همراه با یک درایو دیسک می‌کند

همانند PS5 قدیمی، می‌توانید SSD این سیستم را تعویض کنید. علاوه بر این، می‌توانید درایو دیسک را از PS5 Slim استاندارد حذف کنید. اگر صاحب نسخه دیجیتال هستید، یک درایو دیسک 80 دلاری جداگانه قابل اتصال وجود دارد.

به جز یک SSD بزرگتر 1 ترابایتی، PS5 Slim تا حد زیادی نسبت به مدل قدیمی‌تر بدون تغییر باقی می‌ماند. این کنسول همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه GDDR6 و پردازنده AMD Ryzen Zen 2 است.

بازی‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man 2 و Street Fighter 6 روی PS5 Slim عالی اجرا می‌شوند. در زمان تست کردن واحد، از عملکرد سریع و زمان بارگذاری مشابه در کنسول قدیمی لذت میبرید. این عناوین (مانند سایر عناوین PS5) حالت‌های عملکردی را ارائه می‌دهند که نرخ فریم بالاتر را به وضوح ترجیح می‌دهند.

اتصال :

در مورد پورت ها و دکمه ها، یک انتخاب ساده را مشاهده خواهید کرد که برای PS5 Slim بیشتر اصلاح شده است. در قسمت جلویی کنسول یک جفت پورت USB-C وجود دارد، در حالی که نسخه اصلی دارای یک درگاه USB-C و USB-A بود. پورت‌های USB-A اکنون به طور انحصاری در پشت قرار دارند و برای بسیاری، این محل خانه دانگل جدید PlayStation Link است که با جدیدترین لوازم صوتی آن مانند Pulse Elite و Pulse Explore استفاده می‌شود.

منتقد اصلی ما از نبود پورت‌ها ابراز تاسف کرد و گفت: «شما می‌توانید این موضوع را مطرح کنید که سونی باید پورت‌های USB اضافی را در اینجا اضافه می‌کرد، به خصوص اگر شما یک PlayStation VR 2 دارید و می‌خواهید دو کنترلر Sense را به طور همزمان شارژ کنید.»

خوب، حالا شما می توانید. دکمه پاور مانند قبل در لبه سمت چپ قرار دارد، در حالی که دکمه بیرون راندن در درایو دیسک اختیاری قرار دارد. قبلاً تشخیص آنها دشوار بود، بنابراین این تمایز کمک می کند. دکمه پاور در لایه ای از پلاستیک براق تعبیه شده است که همچنان در جذب اثر انگشت عالی است.

در اطراف پشت ورودی برق، ورودی HDMI، یک پورت کابل اترنت و دو درگاه USB-A با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه قرار دارد که برای پذیرش کابل‌های شارژ یا اتصال دانگل‌های متعلق به هدست بلوتوث یا دانگل پلی‌استیشن لینک فوق‌العاده مناسب است. من کمی ناامید هستم که این فناوری در پلی استیشن 5 اسلیم همانطور که در بازی دستی بازی از راه دور جدید پورتال پلی استیشن وجود دارد، تعبیه نشده است.

شما یک پورت USB-C بیشتر و یک پورت USB-A کمتر در PS5 Slim دریافت می کنید و این یک معامله منصفانه است.

در مورد درایو دیسک، فرآیند نصب و حذف نسبتاً ساده است. ابتدا باید کنسول را خاموش کنید، سیم برق و کابل ها را بردارید و کنسول را طوری بچرخانید که قسمت پایینی آن رو به بالا باشد و پاهای آن برداشته شده باشد. باید پلاستیک پشت کنسول را نیز با دقت باز کنید و سطح سیاه آن نمایان شود. سپس درایو دیسک را در جای خود فشار دهید و گیره ها را در داخل دو سوراخ تراز کنید. از اینجا می‌توانید همه چیز (از جمله «پاهای» کنسول) را دوباره وصل کنید.

اگر از طرفداران ظاهر سفید و مشکی نیستید، خوشحال خواهید شد که بدانید صفحات پلاستیکی سفید در دو طرف PS5 به راحتی قابل جدا شدن هستند. این نه تنها دسترسی فوری به قسمت داخلی کنسول برای حذف گرد و غبار و جایگزینی/گسترش فضای ذخیره سازی NVMe SSD را می دهد، بلکه به شما امکان می دهد صفحات سفید را با مجموعه ای از طرح های مختلف که سونی اکنون به عنوان لوازم جانبی جداگانه ارائه می دهد، جایگزین کنید. این بدان معناست که در صورت تمایل می‌توانید با گزینه‌های رسمی دیگر از جمله رنگ بنفش کهکشانی و چاپ استتار خاکستری، به ظاهر سنتی تمام مشکی بازگردید.

در مقایسه با Xbox Series X، کیفیت ساخت کلی اینجا یک گام قابل توجه به عقب به نظر می رسد، حتی با این تازه سازی طراحی میان نسلی. کنسول مایکروسافت از هر نظر مانند یک دستگاه ممتاز به نظر می رسد، در حالی که PS5 شبیه به اسباب بازی و ظریف است و ممکن است از نظر فرم فاکتور برای قرار گرفتن در کنار سخت افزار موجود دچار مشکل شود.

این دستگاه از هر طرف پلاستیکی است که باعث می شود نسبتاً ارزان باشد. PS5 Slim کمی اصلاح شده است، با شکاف در نمای پلاستیکی سفید در هر دو طرف. این عمدتاً به منظور حذف آسان صفحه صفحه برای نصب درایو دیسک است. همچنین یک تغییر پایان با مخلوط و براق و مات در قسمت بیرونی پلاستیک سفید وجود دارد. در کل کمی جذاب تر و جالب تر از نسخه اصلی است.

برخلاف رقیب Xbox خود، PS5 در مورد جایگزینی یا ارتقای فضای ذخیره سازی کمی انعطاف پذیرتر است. از زمان عرضه، سونی امکان افزایش فضای ذخیره سازی پایه PS5 را با یک SSD M.2 فراهم کرده است. پس از نصب، می‌توانید آزادانه بازی‌ها را بین فضای ذخیره‌سازی کنسول و SSD M.2 جابه‌جا کنید و تا زمانی که الزامات مشخص‌شده را برآورده کند، دچار کاهش عملکرد نخواهید شد.

مشخصات و فناوری:

دارای پردازنده AMD Zen 2 و قدرت پردازش گرافیکی 10.28 ترافلاپس
NVMe SSD امکان بارگذاری سریع و بازی های جاه طلبانه تر را فراهم می کند
16 گیگابایت حافظه GDDR6 تضمین می کند که همه چیز به طرز عجیبی روان اجرا می شود
حتی در مقایسه با PS4 Pro، PS5 کاملاً به دلیل قدرت زیاد و مشخصات فنی موجود در لیگ دیگری است. PS5 Slim نیز فرمول را تغییر نمی‌دهد و آنچه را که این نسل را در بین گیمرها محبوب کرده است حفظ می‌کند.

PS5 Slim این مدل را به خود می گیرد و هنوز هم یک دستگاه فوق العاده قدرتمند است، و فراتر از چند مورد قابل توجه، به راحتی شانه به شانه Xbox Series X می ایستد. سونی به افزایش سرعت، دسترسی و پتانسیل برای جلوه های بصری پیشرفته ادامه داده است. و رزولوشن بالاتر از هر چیز دیگری، و اجزای داخل کنسول بیش از این هدف را پشتیبانی می کنند.

PS5 از پردازنده AMD Zen 2 متشکل از هشت هسته با فرکانس‌های متغیر استفاده می‌کند و سرعت کلاک آن به 3.5 گیگاهرتز می‌رسد. پردازنده گرافیکی نیز یک واحد سفارشی AMD است که می‌تواند به حداکثر سرعت 10.28 ترافلاپس در 2.23 گیگاهرتز برسد. PS5 Slim جدید هیچ یک از این مشخصات را تقویت نمی کند و در حوزه عملکرد یکسان می ماند.

در حالی که PS5 قادر به نمایش گرافیک شگفت انگیز 4K است، محدودیت های عملکرد آن در سال های اخیر آشکار شده است. به عنوان مثال، هنگام تلاش برای اجرای The Witcher 3 در 4K با ردیابی پرتوی فعال، نرخ فریم به شدت کاهش می‌یابد و در نتیجه عملکرد بی‌نظیری که ایده‌آل نیست، می‌شود. در نتیجه، معمولاً باید رزولوشن بالا را قربانی کنید یا ردیابی پرتو را به طور کامل خاموش کنید – این یک مشکل ناامید کننده است که احتمالاً تا زمانی که سونی یک PS5 Pro را عرضه نکند حل نخواهد شد که بازهم این موضوع تضمینی نیست.

PS5 دارای 16 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 با پهنای باند چشمگیر 448 گیگابایت بر ثانیه است. سونی همچنین Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.1 را پیاده سازی کرده است. اولی اکنون با ورود Wi-Fi 6E کمی قدیمی شده است، اما همچنان سرعت دانلود فوق العاده ای را ارائه می دهد.

از نظر فضای ذخیره سازی، PS5 Slim اکنون به جای SSD عجیب و غریب 825 گیگابایتی به طور پیش فرض، دارای یک فضای ذخیره سازی گرد 1 ترابایتی SSD است که درصد کمی از آن به صورت خودکار به خود سیستم اختصاص می یابد، بنابراین نمی توان از آن برای بازی  استفاده کرد.

 

 

 

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

18 ماه گارانتی شرکتی

رنگ

وزن

3.2 کیلوگرم

درایو نوری

بلوری 4K UHD

شبکه‌ی بی‌سیم

دارد

بلوتوث

دارد

درگاه شبکه

دارد

HDMI

دارد

تعداد درگاه USB

– 2 درگاه USB-A
– 1 درگاه USB-C

خروجی تصویر

4K – 8K

اقلام موجود در جعبه

– یک دسته
– کابل HDMI
– کابل برق
– استند

سایر امکانات

پشتیبانی از هارد اکسترنال USB برای انتقال بازی به SSD (امکان اجرای بازی از روی هارد وجود ندارد)

تاریخ معرفی

10 اکتبر 2023

قیمت جهانی در زمان عرضه

حدود 500 دلار

سایر ویژگی‌های گیم‌ پد

پشتیبانی از ری‌تریسینگ
– 448 گیگابایت بر ثانیه پهنای باند حافظه
– 5.5 گیگابایت بر ثانیه سرعت خواندن SSD
– شبکه بی‌سیم Wi-Fi 6 (802.11ax)
– پشتیبانی از فناوری VRR

ابعاد

96 × 216 × 358 میلی‌متر

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد
ارزیابی کاربران از " کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 استاندارد ا Playstation 5 drive Edition (ریجن اروپا) PS5 Slim "
سونی پلی استیشن 5 اقساطی رسمی با گارانتی
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کاتالوگ محصول

دانلود

خرید و ارسال

روش های ارسال سفارشات در برسام

 

مناطق 22 گانه تهران:

سعی ما بر اینست که سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.
1) ارسال با پیک: چنانچه قبل از ساعت 16 ثبت سفارش نمایید همان روز در بازه زمانی 17 الی 22 سفارش شما بصورت رایگان (مبالغ بالای 400 هزارتومان) توسط پیک ارسال میشود.همچنین پرداخت در محل برای مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر هست.
2) تحویل حضوری: در صورت تمایل میتونید سفارشتون رو حضوری از فروشگاه برسام تحویل بگیرید و حتی مبلغ سفارش رو حضوری پرداخت کنید.فقط کافیست پس از ثبت سفارش برای اطلاع از زمان تحویل باپشتیبانی تماس بگیرید.  

پست پیشتاز:

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 10 سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت 10 در روزهای کاری ثبت شوند، روز کاری بعد تحویل پست می‌شود. کد پیگیری مرسوله 24 ساعت بعد در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می گردد و همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید .

    تیپاکس:

در روزهای کاری چنانچه سفارش خود را قبل از ساعت 15 ثبت کنید سفارش شما همان روز تحویل نمایندگی تیپاکس خواهد شد و سفارش هایی که بعد از ساعت 15 ثبت گردند،روز کاری بعدی تحویل تیپاکس خواهند شد.کد پیگیری سفارشات در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت و همچنین از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید.شما میتوانید با وارد کردن کد رهگیری درسامانه رهگیری سفارشات تیپاکس از اخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.توجه داشته باشید در حال حاظر ارسال با تیپاکس رایگان نیست و چنانچه درخواست ارسال با تیپاکس را دارید با شماره 02188700111 تماس بگیرید و یا در بخش یادداشت ها و توضیحات سفارش حتما ارسال با تیپاکس را درج نمایید.