هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i

اورجینال
آماده ارسال
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه:دارد
  • نوع اتصال :بی‌ سیم
  • بلوتوث : نسخه 5.3
  • اصالت کالا:  اورجینال
  • قابلیت حذف نویز (ANC) :ندارد
در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ثبت سفارش با شماره 09109888704 تماس بگیرید.
اتمام موجودی

موجودی این محصول به اتمام رسیده است

موجودی این محصول به اتمام رسیده است

ارسال رایگان

به سراسر کشور

7 روز ضمانت بازگشت

مشاهده قوانین

پشتیانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

بررسی هدفون بلوتوثی انکر مدل A20i

غول لوازم جانبی ارزان قیمت Anker و نام تجاری Soundcore  مجموعه گسترده ای از هدفون های بی سیم را با کیفیت شگفت آور ثابت در کل محدوده ارائه می دهند. اگر یک جفت هدفون راحت و مقرون به صرفه می‌خواهید، Soundcore A20i میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

Soundcore A20i که Soundcore Anker A20i نیز نامیده می‌شود، یکی از عرضه‌های جدید هدفون‌های بی‌سیم فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه Soundcore در نیمه اول سال 2023 است.

A20i که به عنوان یک مدل مقرون به صرفه است، از نظر طراحی پر زرق و برق ترین نیست. کیف شارژ مانند اکثر محصولات موجود در بازار، شکل مکعبی معمولی با لبه‌های گرد دارد. فقط لوگوی Soundcore در بالا، نشانگر شارژ LED سفید در لبه پایینی درب قاب و یک بند بند دستی وجود دارد. این طراحی مینیمالیستی بر روی خود هدفون ها نیز منعکس شده است، تنها با لوگوی حک شده Soundcore با لبه های کمی مخروطی شکل برای گوشی ها.

بلوتوث:

جفت کردن هدفون ها بسیار سریع بود و از طریق برنامه Soundcore انجام می شود. به سادگی هدفون ها را از قاب جدا کنید و بلافاصله با بلوتوث قابل شناسایی است و با یک ضربه آن آماده می شود. اتصال با رایانه شخصی نیز بدون هیچ مشکلی انجام میشود.

از آنجایی که این مدل هدفون مقرون به صرفه است، محدودیت هایی در ویژگی های آن وجود دارد. اتصال چند نقطه ای در دسترس نیست، بنابراین می توانید در هر زمان فقط یک دستگاه به A20i متصل کنید. هیچ پشتیبانی از ویژگی های صوتی با کیفیت بالا مانند صدای Hi-Res و همچنین، حذف نویز فعال وجود ندارد. با این حال، دارای استاندارد IPX5 ضد آب است، بنابراین در هنگام گرفتار شدن در آب و هوای بد یا رفتن به باشگاه استرسی ندارید.

برنامه Soundcore

برنامه Soundcore یکی از نکات مثبت دریافت A20i یا هر محصول دیگر Soundcore است. صفحه فرود ساده شده است و دستگاه متصل شما و یک عکس فوری باتری را به شما نشان می دهد.

با ضربه زدن روی دستگاه، تنظیمات دستگاه ظاهر می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد اکولایزر را تنظیم کنید و کنترل‌های ضربه را روی هدفون‌ها سفارشی کنید. در پایین صفحه، با ضربه زدن روی زبانه ای که آرم Anker در وسط آن قرار دارد، به صفحه فرود Anker با چند ویژگی جالب می رسید. برگه Discovery آخرین اخبار و محصولات Anker را نشان می دهد در حالی که تب White Noise مجموعه ای از کانال های رایگان و نویز سفید را با ژانرهای مختلف به شما ارائه می دهد.

Soundcore نوک گوش های کوتاه تر و نرم تری را روی A20i نصب کرده است و نتیجه شگفت انگیز است. این هدفون ها به اندازه کافی راحت هستند. به غیر از مارک های دیگر با هدفون های مشابه، A20i گوش های شما را پر نمی کند. با گوش های متوسط، هیچ مشکلی برای پوشیدن این مدل برای مدت طولانی نخواهید داشت.

باتری:

این هدفون ها با یک بار شارژ تا 9 ساعت زمان پخش را ارائه می دهند و پس از آن جعبه شارژ جمع و جور می تواند آنها را سه بار به طور کامل شارژ کند. 10 دقیقه شارژ مجدد هدفون ها را برای دو ساعت دیگر بالا می برد و در نهایت، درجه ضد آب IPX5 تضمین می کند که می توانید از آنها در زیر باران یا با گوش های عرق کرده نیز استفاده کنید.

کیفیت صدا

Soundcore A20i با توجه به قیمت آن، شما را با کیفیت صدای خود شگفت زده خواهد کرد. Soundcore در صفحه محصول آمازون خود ادعا می کند که Anker 20i به دلیل دو میکروفون، کیفیت تماس استثنایی دارد. اما خوب، اینطور نیست.

صدای شما در محیط های خوب و آرام و در محیط های داخلی، طبیعی و به اندازه کافی بلند به نظر می رسد، اما هنگامی که کمی در اطراف شما سر و صدا می آید، به سرعت ضعیف می شود و زمانی که در خارج از منزل با کمی باد وجود دارد، به سرعت از ریل خارج می شود. امکان برقراری تماس تلفنی ، تیم های مایکروسافت یا سایر جلسات ویدیویی با A20i وجود دارد.

Soundcore A20i ویدیوها را بدون مشکل در اندروید و آیفون پخش می کند. عملکرد Lipsync در برنامه های ویدیویی مانند YouTube، AppleTV و HBO Max را نیز دارد.

به عنوان یکی از اولین مدل ها، A20i یک حالت بازی اختصاصی نیز دارد که می توانید آن را در برنامه اندروید و آیفون فعال کنید. این به همگام سازی جلوه های صوتی با عملکرد روی صفحه شما کمک می کند، و همچنین سعی میکند اساساً انواع صداها را برجسته کند – و در حالی که به نظر می رسد انفجاری به نظر می رسد، بر روی قدم ها یا تیراندازی در اطراف شما نیز تأکید می کند. خیلی کامل نیست، اما در این رنج قیمت عالی است

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

6ماه تعویض قطعه و 18 ماه خدمات پس از فروش

رنگ

سازگاری

با دستگاه های دارای بلوتوث

قابلیت اتصال چندگانه

ندارد

جنس بدنه

پلاستیک

نشانگر LED

دارد

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار/ درجه گواهی‌ نامه

دارد

نحوه قرارگیری هدفون

تو گوشی

نوع اتصال

بی سیم

نوع

ایرباد

نوع رابط

بلوتوث

بلوتوث

نسخه 5.3

NFC

ندارد

میکروفون

دارد

محل میکروفون

داخلی

جک 3.5 میلی‌ متری

ندارد

پورت USB

دارد، USB Type-C

قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه

دارد

قابلیت حذف نویز (ANC)

ندارد

بازدهی باتری

تا 28 ساعت

طریقه شارژ

از طریق درگاه USB Type-C

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی

9 ساعت

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد
ارزیابی کاربران از " هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i "
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کاتالوگ محصول

دانلود

خرید و ارسال

روش های ارسال سفارشات در برسام

 

مناطق 22 گانه تهران:

سعی ما بر اینست که سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.
1) ارسال با پیک: چنانچه قبل از ساعت 16 ثبت سفارش نمایید همان روز در بازه زمانی 17 الی 22 سفارش شما بصورت رایگان (مبالغ بالای 400 هزارتومان) توسط پیک ارسال میشود.همچنین پرداخت در محل برای مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر هست.
2) تحویل حضوری: در صورت تمایل میتونید سفارشتون رو حضوری از فروشگاه برسام تحویل بگیرید و حتی مبلغ سفارش رو حضوری پرداخت کنید.فقط کافیست پس از ثبت سفارش برای اطلاع از زمان تحویل باپشتیبانی تماس بگیرید.  

پست پیشتاز:

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 10 سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت 10 در روزهای کاری ثبت شوند، روز کاری بعد تحویل پست می‌شود. کد پیگیری مرسوله 24 ساعت بعد در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می گردد و همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید .

    تیپاکس:

در روزهای کاری چنانچه سفارش خود را قبل از ساعت 15 ثبت کنید سفارش شما همان روز تحویل نمایندگی تیپاکس خواهد شد و سفارش هایی که بعد از ساعت 15 ثبت گردند،روز کاری بعدی تحویل تیپاکس خواهند شد.کد پیگیری سفارشات در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت و همچنین از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید.شما میتوانید با وارد کردن کد رهگیری درسامانه رهگیری سفارشات تیپاکس از اخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.توجه داشته باشید در حال حاظر ارسال با تیپاکس رایگان نیست و چنانچه درخواست ارسال با تیپاکس را دارید با شماره 02188700111 تماس بگیرید و یا در بخش یادداشت ها و توضیحات سفارش حتما ارسال با تیپاکس را درج نمایید.