گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 5G با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت (ویتنام/ارسال رایگان)

samsung galaxy a35 128-8 gb
اورجینال
آماده ارسال
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رام: 8 گیگابایت
  • دوربین اصلی: 50 + 8 + 5 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • پردازنده اصلی: Exynos 1380
  • پردازنده گرافیکی: Mali G-68 MP5
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
  • سرعت شارژ: شارژ با توان 25 وات
برای اطلاع از اصالت محصول و همچنین فعالسازی کد #7777* را شماره گیری کنید.
15.531.000 تومان
ارسال رایگان

به سراسر کشور

7 روز ضمانت بازگشت

مشاهده قوانین

پشتیانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

سامسونگ گلکسی A35 یک گوشی اقتصادی و به صرفه با دوربین عالی

برای خرید یک گوشی مقرون به صرفه،همیشه نام دو گلکسی A3* و A5* از سامسونگ جزو گزینه های محبوب به گوش می رسد.امسال سامونگ با معرفی دو گلکسی جدید خود یعنی A35 و A55 طرفداران خود را شگفت زده کرد.این دو گوشی هوشمند که ظاهری شبیه به هم دارند،برای تبدیل شدن به بهترین میان رده به بازار آمده اند.

گلکسی A35 5G یک بسته کامل از هر آنچه که با این مبغ میخواهید ارائه میکند.بلندگو های باکیفیت،پردازنده قدرتمند و مهم تر از همه،دوربین و صفحه نمایش فوق العاده است.ناگفته نماند،این شاید بهترین دوربینی باشد که در این بازه قیمتی پیدا خواهید کرد.

طراحی و بدنه

سامسونگ برای اولین بار در سری گلکسی A3x، یک پنل پشتی شیشه ای را به جای پنل پلاستیکی در نظر گرفته است. این قطعا حس برتری بیشتری به Galaxy A35 5G می دهد، به خصوص در مقایسه با نسل های قبلی. چون شیشه از پلاستیک متراکم تر است، به این معنی است که A35 سنگین تر است و وزن آن 209 گرم در مقابل 199 گرم گلکسی A34 5G است.قاب گوشی پلاستیکی باقی می ماند، اما A35 را ارزان جلوه نمی دهد.

ابعاد مشابه A34 5G یا 6.37 x 3.07 x 0.32 اینچ (161.7 x 78.0 x 8.2 میلی متر) دارید. شکل گوشی از هر طرف صاف، با لبه های خمیده و سه دوربین بیرون زده در پشت است. ظاهری شبیه به گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس است.

گلکسی A35 5G امسال ظاهری بسیار زیبا تر و خوش دست تر از سال قبل دارد و ظاهر پرچمدار مانند آن،این گوشی را به یکی از محبوب ترین ها در بازار تبدیل کرده است.

گلکسی A35 5G در چهار رنگ آبی تیره،آبی روشن،یای و لیمویی عرضه میشود.

صفحه نمایش

این روزها صفحه نمایش باکیفیت و ستاره ای در گوشی های هوشمند میان رده انتظار میرود و سامسونگ یکی از بهترین ها در زمینه نمایشگر است.

گلکسی A35 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 2340 پیکسل است.

ظاهرا این همان نمایشگر استفاده شده در گلکسی A34 5G سال قبل است اما دو تفاوت مهم وجود دارد.

اول اینکه،اکنون نرخ رفرش متغیری وجود دارد، بنابراین هنگامی که گوشی را در فرکانس 120 هرتز قرار می دهید، به طور خودکار به 60 هرتز کاهش می یابد تا در عمر باتری صرفه جویی شود. دوم، شما دارای گوریلا گلس Victus+ هستید که از نمایشگر محافظت می کند، که در مقایسه با گوریلا گلس 5 در مدل قبلی، به طور قابل توجهی در برابر خراش و افتادگی مقاوم تر است.یکی از مهم ترین برتری های امسال سری گلکسی A3 وجود حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار کمتر نسبت به نسل قبل است.

حسگر اثر انگشت نوری نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است،شاید به اندازه حسگر های تعبیه شده در دکمه پاور سریع نباشد ولی بسیار با دقت است.برای باز کردن قفل نمایشگر،امکان باز کردن با چهره نیز وجود دارد که در واقع از اثر انگشت سریع تر است اما ایمن تر نیست.

دوربین

سامسونگ دوربین اصلی را ارتقا داده است که همچنان با 50 مگاپیکسل عرضه می شود، اما اکنون سنسور تصویر متفاوتی را تامین می کند.

دوربین های 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو بدون تغییر باقی می مانند.

به خاطر داشته باشید که با وجود اینکه دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است، تصاویری که می گیرد 12.5 مگاپیکسل است. این به این دلیل است که تلفن از Binning پیکسل استفاده می کند، که اساساً به معنای ایجاد پیکسل های بزرگتر از پیکسل های کوچکتر است که مزیت اصلی آن گرفتن نور بیشتر است. اگر بخواهید از وضوح کامل دوربین اصلی استفاده کنید یک حالت 50 مگاپیکسلی وجود دارد، اما توجه داشته باشید که برای گرفتن عکس در آن حالت به نور زیادی نیاز دارید.

برخلاف گلکسی A55 5G گران‌تر، گلکسی A35 5G نمی‌تواند در حین فیلم‌برداری با سرعت 4K 30 فریم بر ثانیه یا 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه، بین دوربین اصلی و فوق عریض جابه‌جا شود و فقط هنگام ضبط با کیفیت 1080p 30 فریم در ثانیه، می توان از یکی به دیگری رفت.

Galaxy A35 5G ممکن است یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه برای عکاسی و به طور کلی برای سیستم دوربین آن باشد. تصاویر تمیز به نظر می رسند، بدون تیز شدن بیش از حد. رنگ‌ها زنده هستند، اما بیش از حد اشباع نشده‌اند – خوشبختانه سامسونگ با نسل‌های گوشی‌های ۲۰۲۴ خود، اشتباع های بیش از حد را کاهش داد.

در نهایت، گلکسی A35 با دوربین تله فوتو عرضه نمی شود، اما زوم دیجیتال آن در واقع آنقدرها هم بد نیست. در 2x تصویر قابل استفاده به نظر می رسد، حتی اگر در منطقه ای با نور کم باشد.

پردازنده و عملکرد

سامسونگ گلکسی A35 5G را به Exynos 1380 (5 نانومتر) مجهز کرده است، همان تراشه ای که سال گذشته در گلکسی A54 5G استفاده شده بود. این یک گام تا حدودی قابل توجه نسبت به Mediatek Dimensity 1080 (6 نانومتر) است که با A34 عرضه شد، به خصوص در بخش گرافیک سه بعدی.

شما می توانید گلکسی A35 5G را در دو گزینه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی دریافت کنید. این حافظه داخلی UFS 3.1 است، بنابراین سریعترین موجود در بازار نیست، اما به اندازه کافی سریع است (این یک گوشی میان رده پایین است.

خبر خوب این است که شما می توانید فضای ذخیره سازی خود را تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD افزایش دهید. اسلات کارت میکرو اس دی توسط اسلات دوم سیم کارت مشترک است، بنابراین باید بین داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر یا سیم کارت فیزیکی دوم یکی را انتخاب کنید.

نرم افزار

A35 با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ عرضه می شود. 4 سال به روز رسانی نرم افزار و 5 سال وصله امنیتی دریافت می کند.

One UI 6.1 سامسونگ به خوبی جلا داده شده و استفاده از آن لذت بخش است. ویژگی‌های مفیدی مانند ویجت‌های قفل صفحه وجود دارد که می‌تواند دسترسی آسان به اطلاعات را فراهم کند و نمایشگر همیشه روشن آنها را حتی مفیدتر می‌کند. همچنین برخی از سفارشی‌سازی‌های اندروید روی آن پاشیده شده است، مانند گزینه ای برای استایل دادن به سیستم A35 با پالت رنگی که با وال پیپر یا تصویر زمینه شما مطابقت دارد.

همچنین برخی از ویژگی‌های کاربردی بسیار منظمی مانند اشتراک‌گذاری سریع وجود دارد که راهی آسان برای انتقال فایل‌ها بین دستگاه‌های اندرویدی و رایانه‌های شخصی ویندوزی و لپ‌تاپ‌ها است (همانند ویژگی AirDrop اپل کار می‌کند).

یکی از چیزهایی که در مورد A35 5G کمی آزاردهنده است این است که با نرم افزارهای bloatware زیادی همراه است. البته می‌توانید آن را حذف کنید.

باتری

باتری گلکسی A35 5G نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده است و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. این برای شما در طول روز با استفاده زیاد کافی است، و همیشه می توانید با تنظیم صفحه نمایش خود روی کارکرد 60 هرتز، دوام بیشتری داشته باشید. با استفاده متوسط ​​تا سبک، می توانید انتظار داشته باشید که A35 حتی بیش از یک روز برای شما دوام بیاورد.

در مورد شارژ، سامسونگ با مدل جدید A3x خود چیزی در رابطه با قابلیت های شارژ تغییر نداده است، بنابراین شما 25 وات شارژ سیمی و بدون شارژ بی سیم خواهید داشت.

لازم به ذکر است سامسونگ آداپتور شارژر را از بسته بندی کالاهای خود حذف کرده است و نیاز به تهیه جداگانه آداپتور 25 وات اصلی دارید.
برای خرید شارژر مناسب 23 وات اصلی ویتنام با گارانتی تعویض اینجا کلیک کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

رجیستر شده | 18 ماه گارانتی شرکتی

رنگ

, , ,

مدل ها

SM-A356E, SM-A356E/DS, SM-A356B, SM-A356B/DS

زمان معرفی

زمان عرضه

2024, مارس 15

تعداد سیمکارت

تک سیم کارت (Nano-SIM، eSIM) یا هیبریدی دو سیم کارت (Nano-SIM، دو سیم کارت آماده به کار)

ابعاد بدنه

161.7 x 78 x 8.2 میلی‌متر

وزن

209 گرم

نوع صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش

رزولوشن صفحه نمایش

1080 x 2340 پیکسل (~ 390 ppi تراکم)

سیستم عامل

تراشه

پردازنده‌ مرکزی

پردازنده گرافیکی

Mali-G68 MP5

پشتیبانی از کارت حافظه

microSDXC (مشترک با شکاف سیمکارت)

حافظه داخلی

مقدار RAM

دوربین اصلی

50 مگاپیکسل (لنز عریض) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 5 مگاپیکسل (ماکرو)

قابلیت های دوربین

LED فلش, پاناروما, HDR

فیلمبرداری

دوربین سلفی

32 مگاپیکسل (عریض)

شبک های ارتباطی

GSM / HSPA / LTE / 5G

اسپیکر

دارد. اسپیکر استریو

جک 3.5 میلی متری

ندارد

WLAN

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct

بلوتوث

5.3, A2DP, LE

GPS

GPS, GALILEO, GLONASS, BDS, QZSS

NFC

بله (بسته به بازار)

رادیو

خیر

USB

USB Type-C 2.0, USB On-The-Go

حس‌گرها

مشخصات باتری

,

ساختار بدنه

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد
ارزیابی کاربران از " گوشی سامسونگ مدل Galaxy A35 5G با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت (ویتنام/ارسال رایگان) "
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

کاتالوگ محصول

دانلود

خرید و ارسال

روش های ارسال سفارشات در برسام

 

مناطق 22 گانه تهران:

سعی ما بر اینست که سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.
1) ارسال با پیک: چنانچه قبل از ساعت 16 ثبت سفارش نمایید همان روز در بازه زمانی 17 الی 22 سفارش شما بصورت رایگان (مبالغ بالای 400 هزارتومان) توسط پیک ارسال میشود.همچنین پرداخت در محل برای مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر هست.
2) تحویل حضوری: در صورت تمایل میتونید سفارشتون رو حضوری از فروشگاه برسام تحویل بگیرید و حتی مبلغ سفارش رو حضوری پرداخت کنید.فقط کافیست پس از ثبت سفارش برای اطلاع از زمان تحویل باپشتیبانی تماس بگیرید.  

پست پیشتاز:

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 10 سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت 10 در روزهای کاری ثبت شوند، روز کاری بعد تحویل پست می‌شود. کد پیگیری مرسوله 24 ساعت بعد در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می گردد و همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید .

    تیپاکس:

در روزهای کاری چنانچه سفارش خود را قبل از ساعت 15 ثبت کنید سفارش شما همان روز تحویل نمایندگی تیپاکس خواهد شد و سفارش هایی که بعد از ساعت 15 ثبت گردند،روز کاری بعدی تحویل تیپاکس خواهند شد.کد پیگیری سفارشات در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت و همچنین از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید.شما میتوانید با وارد کردن کد رهگیری درسامانه رهگیری سفارشات تیپاکس از اخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.توجه داشته باشید در حال حاظر ارسال با تیپاکس رایگان نیست و چنانچه درخواست ارسال با تیپاکس را دارید با شماره 02188700111 تماس بگیرید و یا در بخش یادداشت ها و توضیحات سفارش حتما ارسال با تیپاکس را درج نمایید.