گوشی شیائومی مدل Poco F5 Pro 5G با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت (گلوبال/ارسال رایگان)

poco f5 pro 5g 256-12gb
اورجینال
آماده ارسال
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
    حافظه رام: 12 گیگابایت
    دوربین اصلی: 64 + 8+ 2 مگاپیکسل
    دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل
    پردازنده اصلی: Snapdragon 8+ Gen 1
    پردازنده گرافیکی: Adreno 730
    ظرفیت باتری: 5160 میلی آمپر ساعت
    سرعت شارژ: شارژ سریع با توان 67 وات
برای اطلاع از اصالت محصول و همچنین فعالسازی کد #7777* را شماره گیری کنید.
اتمام موجودی

موجودی این محصول به اتمام رسیده است

موجودی این محصول به اتمام رسیده است

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ارسال رایگان

به سراسر کشور

7 روز ضمانت بازگشت

مشاهده قوانین

پشتیانی 24 ساعته

در تمام روزهای هفته

امنیت پرداخت

توسط کلیه کارتها

توضیحات

پرچمدار سری پوکو ها با قیمت میان رده سامسونگ

پوکو امسال با یک گوشی پرچمدار با ارزش با F5 Pro بازگشته است. پس از اینکه Poco F4 GT سال گذشته با دکمه‌های ماشه مغناطیسی که خط را با تلفن‌های بازی Black Shark شیائومی محو کرد، به قلمرو تلفن‌های بازی منحرف شد، این یک بازگشت خوش‌آمد است. پوکو F5 پرو دارای صفحه نمایش AMOLED با فرکانس WQHD+ 120 هرتز و مجهز به تراشه نسل اول Qualcomm Snapdragon 8+ است، همه چیز برای مصرف کنندگانی که خواهان تجربه ارزان تری شبیه به پرچمدار هستند،دوست داشتنی و مناسب است.

جعبه گشایی پوکو F5 Pro 5G

برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان دیگر، پوکو در مورد تجربه جعبه گشایی با گوشی های خود بسیار سخاوتمند است. داخل جعبه Poco F5 Pro خود گوشی را می‌بینید که با یک محافظ صفحه از پیش نصب شده، یک شارژر 68 واتی و یک کابل شارژ ارائه می‌شود. شما همچنین یک قاب شفاف نسبتاً ضخیم و همچنین ابزار و مستندات سیم کارت را دریافت می کنید.

طراحی و رنگ پوکو F5 Pro 5G

Poco F5 Pro قطعا شما را به یاد Redmi Note 12 Pro 5G و  Redmi Note 12 Pro Plus 5G می‌اندازد. هر سه دارای پشت شیشه ای خمیده و صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی AMOLED با دوربین سلفی سوراخ دار هستند. حتی نحوه قرارگیری گریل های بلندگو در لبه های بالا و پایین نیز مشابه است. هر سه آنها کمی بیش از 200 گرم وزن دارند، اگرچه برآمدگی دوربین Poco به اندازه Redmi برجسته نیست.طراحی Poco F5 Pro شیک و براق است و در دست گرفتن آن راحت است.وزن پوکو F5 Pro 5G تنها 204 گرم است و با حاشیه های یکنواخت بسیار نازک اطراف نمایشگر،مجموعا ظاهری زیبا به پوکو F5 Pro بخشیده است.

صفحه نمایش با گوریلا گلس 5 محافظت می شود، اما قسمت ناامید کننده آن، این است که شما فقط گواهی IP53 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب دریافت می کنید که برای محافظت از گوشی شما در برابر پاشیدن آب کافی است اما برای استفاده در زیر آب مناسب نیست.پوکو F5 Pro تنها در دو رنگ مشکی و سفید در بازار عرضه شده است.

 

نمایشگر روشن و بزرگ F5 Pro

در سال‌های اخیر، گرایش نمایشگرهای گوشی‌های اندرویدی، تجهیز آن‌ها به پنل وضوح فول اچ‌دی (1080p) بوده است. این موضوع در طیف وسیعی از قیمت‌ها مشاهده شده است، اما در اینجا پوکو از بسیاری از رقبای مستقیم خود بهتر عمل می‌کند. F5 Pro دارای صفحه نمایش با وضوح +WQHD است که به این معنی است – از منظر وضوح – با S23 Ultra، Xiaomi 13 Pro و OnePlus 11 برابری می کند.صفحه نمایش با پنل AMOLED و وضوح 3200 در 1440 پیکسل، با حداکثر نرخ تجدید 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1400 نیت ارائه می شود. با پشتیبانی از Pro HDR نیز، محتوا زیبا و واضح به نظر می رسد – حتی در شرایط خیلی روشن. اگر از بازی های رقابتی موبایل لذت می برید، از شنیدن اینکه نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز دارد نیز خوشحال خواهید شد. F5 Pro اسکنر اثر انگشت خود را نیز در نمایشگر تعبیه کرده است که بسیار سریع و دقیق عمل میکند.

دوربین پوکو F5 Pro 5G

اگر قسمتی وجود دارد که به سطح پرچمداران دیگر گوشی نیست، بخش دوربین است.بنظر میرسد پوکو تصمیم گرفته دوربین های ماکرو و فوق عریض را نادیده بگرد و عمده توجه خود را روی لنز اصلی بگذارد.دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به اندازه کافی خوب است، اما دو سنسور با وضوح بسیار پایین به آن می پیوندند که شامل 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستند و هر دو به طور محسوسی ضعیف تر از دوربین اصلی هستند.در نور روز خوب می توانید تصاویر قوی از دوربین اصلی بگیرید.این دوربین 64 مگاپیکسلی از HDR مانند یک حرفه ای استفاده می کند و رنگ های زنده و عمیق را ارائه می دهد.تصاویر کاملا واضح هستند و پاسخ شاتر بسیار سریع است.دوربین اصلی در نور کم یا شب با استفاده از حالت نایت مود یک معجزه واقعی است.تصاویر با جزئیات بالا و دقیق با نور های کافی به کمک فلش LED چیزی است که در اکثر رقبای F5 Pro نیست و پوکو را در بخش دوربین و نور شب برتری میبخشد.Poco F5 Pro دوربین تله فوتو ندارد، اما دارای زوم دیجیتال 2 برابری است که تصویر بسیار واضحی تولید می کند. این به این دلیل است که گوشی به جای اینکه به سادگی روی تصویر زوم کند، روی سنسور دوربین اصلی قرار می‌گیرد.

کیفیت ویدیو

Poco F5 Pro قادر به فیلمبرداری با کیفیت 8K با 24 فریم بر ثانیه است اما فضای زیادی اشغال میکند.گزینه های 4K و 1080p قابل اجراتر هستند.شما می توانید با حالت HDR با کیفیت 4K 30 فریم بر ثانیه و کمتر عکاسی کنید.تصویر هنگام فیلمبرداری با کیفیت 4K واضح و دقیق با رنگ های عالی است.

 

عملکرد و پردازنده پوکو F5 Pro 5G

در بخشی از بازار که پوکو در آن رقابت می‌کند، ما عادت کرده‌ایم گوشی‌هایی را ببینیم که پردازنده‌ای «مناسب اما نه کاملاً پرچم‌دار» در داخل دارند.گوشی های رقیبی مانند گلکسی A54 سامسونگ یا مدل های سطح بالای OnePlus Nord فکه دارای یک پلتفرم توانمند، اما نه فوق العاده سریع هستند. به جرات می توان گفت، پوکو جایی رفته است که سایر میان رده ها قبلاً نرفته بودند.

در داخل گوشی، Snapdragon 8+ Gen 1 را پیدا خواهید کرد که قدرتمندترین و کارآمدترین پلتفرم اسنپدراگون موجود در بازار است. این تراشه ای است که در داخل گوشی‌هایی مانند Galaxy Z Fold 4 (گران‌ترین گوشی سامسونگ) و همچنین OnePlus 10T، Xiaomi 12T Pro و Asus ROG Phone 6 Pro وجود دارد.

نتیجه نهایی دقیقا همان چیزی است که از یک گوشی با این موتور انتظار میرود: سرعت. بدون لکنت یا پاسخ تاخیری از طریق هر کاری انجام می شود. این تا حدی به چیپست مربوط می شود، اما همچنین نتیجه نمایشگر 120 هرتزی است که باعث می شود انیمیشن ها صاف و سریع بمانند، به علاوه 12 گیگابایت رم. همه گفته اند، این یک سیستم سریع و قدرتمند است.Gaming-wize، علاوه بر قدرت پردازنده و 12 گیگابایت رم، Poco F5 Pro همچنین دارای فناوری LiquidCool 2.0 Poco است که دارای محفظه‌های بخار فولاد ضد زنگ 5000 میلی‌متر مربعی و لایه‌های گرافیتی برای بهبود هدایت حرارتی است.

Poco F5 Pro MIUI / نسخه اندروید

پوکو یکی از برندهای فرعی شیائومی است، بنابراین رابط کاربری MIUI 14 شیائومی را اجرا می کند که در این مورد در بالای اندروید 13 قرار دارد. اگر با iOS و اندروید آشنایی دارید، می توانید MIUI را ترکیبی از هر دو سیستم عامل در نظر بگیرید. . شما یک کنترل پنل دریافت می‌کنید که از پنل iOS الهام گرفته شده است، اما اعلان‌ها مشابه سایر گوشی‌های اندرویدی نمایش داده می‌شوند.نمونه‌های زیادی از بازی‌ها و برنامه‌های از پیش نصب شده را خواهید دید که کاملاً غیر ضروری هستند. با این حال، می توانید اکثر آنها را حذف کنید.پشتیبانی نرم افزاری یکی دیگر از نقاط ضعف تلفن های پوکو است که در مورد Poco F5 Pro به معنای تنها 2 سال به روز رسانی سیستم عامل اصلی و 3 سال وصله های امنیتی اندروید است و به این معنی است که فقط تا اندروید 15 پیش می‌رود.

 

کیفیت صوتی و صدا

Poco F5 Pro با دو بلندگو عرضه می شود، یکی که از پایین پخش می کند و در قاب پایینی گوشی تعبیه شده است و دیگری در جایی که گوشی بالایی قرار دارد.از نظر میزان صدا، می تواند به اندازه کافی بلند باشد، اما بخش چشمگیرتر این است که کیفیت صدا در کل محدوده صدا خوب باقی می ماند.

باتری و سرعت شارژ

با اسنپدراگون 8+ Gen 1، پوکو ادعا می‌کند که Poco F5 Pro 30 درصد کاهش مصرف انرژی CPU و GPU و 20 درصد افزایش بهره‌وری انرژی هوش مصنوعی دارد. این تلفن همراه با باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی خود، با یک بار شارژ حدود یک روز و نیم دوام آورد.یکی از بهترین بخش های Poco F5 Pro شارژ سریع 68 واتی آن است.همچنین، شما یک شارژر 68 واتی در جعبه دریافت می کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن350 گرم
برند

گارانتی

رجیستر شده | 18 ماه گارانتی شرکتی

رنگ

, ,

زمان معرفی

زمان عرضه

عرضه شده در مِی 2023

مدل ها

23013PC75G

ابعاد بدنه

162.8 x 75.4 x 8.6 میلی‌متر

وزن

204 گرم

نوع صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش

رزولوشن صفحه نمایش

1440 x 3200 پیکسل، نسبت 20:9 (~526ppi تراکم)

سیستم عامل

تراشه

پردازنده‌ مرکزی

پردازنده گرافیکی

Adreno 730

پشتیبانی از کارت حافظه

خیر

حافظه داخلی

مقدار RAM

دوربین اصلی

64 مگاپیکسل (عریض) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 2 مگاپیکسل (ماکرو)

قابلیت های دوربین

فلاش دوگانه LED دوگانه، HDR، پانوراما

فیلمبرداری

دوربین سلفی

1080p@30fps رزولوشن, 16 مگاپیکسل (عریض)

اسپیکر

دارد. اسپیکر استریو

جک 3.5 میلی متری

ندارد

شبک های ارتباطی

GSM / HSPA / LTE / 5G

تعداد سیمکارت

دو سیم کارت (نانو سیم کارت، دو سیم کارت آماده به کار)

WLAN

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, دو بانده, Wi-Fi مستقیم

بلوتوث

5.3, A2DP, LE

GPS

GPS (L1), GLONASS (G1), BDS (B1I), GALILEO (E1), QZSS (L1)

Infrared

بله

NFC

بله (بسته به بازار)

رادیو

خیر

USB

USB Type-C 2.0, USB On-The-Go

حس‌گرها

مشخصات باتری

,

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد
ارزیابی کاربران از " گوشی شیائومی مدل Poco F5 Pro 5G با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت (گلوبال/ارسال رایگان) "
پوکو اف 5 پرو f5 pro
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

خرید و ارسال

روش های ارسال سفارشات در برسام

 

مناطق 22 گانه تهران:

سعی ما بر اینست که سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.
1) ارسال با پیک: چنانچه قبل از ساعت 16 ثبت سفارش نمایید همان روز در بازه زمانی 17 الی 22 سفارش شما بصورت رایگان (مبالغ بالای 400 هزارتومان) توسط پیک ارسال میشود.همچنین پرداخت در محل برای مناطق 22 گانه تهران امکان پذیر هست.
2) تحویل حضوری: در صورت تمایل میتونید سفارشتون رو حضوری از فروشگاه برسام تحویل بگیرید و حتی مبلغ سفارش رو حضوری پرداخت کنید.فقط کافیست پس از ثبت سفارش برای اطلاع از زمان تحویل باپشتیبانی تماس بگیرید.  

پست پیشتاز:

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 10 سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت 10 در روزهای کاری ثبت شوند، روز کاری بعد تحویل پست می‌شود. کد پیگیری مرسوله 24 ساعت بعد در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می گردد و همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید .

    تیپاکس:

در روزهای کاری چنانچه سفارش خود را قبل از ساعت 15 ثبت کنید سفارش شما همان روز تحویل نمایندگی تیپاکس خواهد شد و سفارش هایی که بعد از ساعت 15 ثبت گردند،روز کاری بعدی تحویل تیپاکس خواهند شد.کد پیگیری سفارشات در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت و همچنین از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید.شما میتوانید با وارد کردن کد رهگیری درسامانه رهگیری سفارشات تیپاکس از اخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.توجه داشته باشید در حال حاظر ارسال با تیپاکس رایگان نیست و چنانچه درخواست ارسال با تیپاکس را دارید با شماره 02188700111 تماس بگیرید و یا در بخش یادداشت ها و توضیحات سفارش حتما ارسال با تیپاکس را درج نمایید.