گلکسی Watch 7 و Watch FE با قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی در آستانه معرفی

GALAXY WATCH 7 و WATCH FE در FCC با شارژ بی‌سیم 15 وات و 5 وات مشاهده شد

سامسونگ به زودی رویداد Galaxy Unpacked جدید خود را برگزار خواهد کرد تا سری جدید گوشی های تاشوی خود را به نمایش بگذارد.در رویداد Unpaked امسال،انتظار میرود گوشی تاشوی اقتصادی جدید سامسونگ به نام Galaxy Z Flip Fe نیز معرفی شود.در این رویداد علاوه بر گوشی های هوشمند تاشو،این شرکت باید مجموعه جدیدی از ساعت های هوشمند را نیز ارائه کند.برای رویداد پیش رو،سامسونگ قصد دارد Galaxy Watch 7 و Galaxy Watch Fe را معرفی کند.این دو ساعت هوشمند در گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال FCC دیده شده اند.

SAMSUNG GALAXY WATCH 7 با شارژ بی سیم 15 واتی

ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ با شماره‌های مدل SM-L300، SM-L305، SM-L310 و SM-L315 در گواهی FCC مشاهده شده‌اند. ساعت‌های گلکسی با شماره مدل‌های SM-L300 و SM-L310 اتصال Wi-Fi را ارائه می‌کنند و احتمالاً قطرهای 40 و 44 میلی‌متری دارند. SM-L305 و SM-L315 می توانند انواع اتصال LTE SM-L300 و SM-L310 باشند.

لیست FCC همچنین نشان می دهد که SM-L305 با شارژ بی سیم 15 واتی عرضه می شود. این ممکن است برای گوشی های هوشمند چشمگیر نباشد، اما یک گام رو به جلو برای سری ساعت های هوشمند سامسونگ است. در مقایسه با ساعت‌های هوشمند گلکسی موجود، ۵۰ درصد سریع‌تر است. سامسونگ گلکسی واچ سری 5 و واچ 6 از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می کنند.ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ به نام Galaxy Watch FE نیز مدل SM-R861 را دارد.طبق اسناد، این ساعت از شارژ بی‌سیم 5 واتی مشابه گلکسی واچ 4 بهره می‌برد. دقیقاً مانند سایر دستگاه‌های سری FE، انتظار داریم که Watch FE به عنوان یک نوع ارزان‌تر با مشخصات متوسط به فروش برسد.

اگر به شایعات اکتفا کنیم، انتظار می رود سامسونگ امسال ساعت های هوشمند بیشتری از جمله یک نوع فوق العاده پریمیوم معرفی کند. آنها مشخصات و نمایشگرهای جدیدی را به همراه خواهند داشت و در نهایت ممکن است شاهد معرفی یک مانیتور قند خون باشیم.

جزئیات بیشتر از گجت ها و ساعت های هوشمند سامسونگ را در برسام گستر دنبال کنید.