معرفی جدیدترین گوشی اقتصادی پوکو Poco C65

اگر به دنبال تجربه‌ای با قیمت کم از شیائومی هستید، پوکو راهی است که می‌توانید پیش بروید، و اگر می‌خواهید پول‌هایی را در خط تولید پوکو بچسبانید، باید خانواده «C» را در نظر بگیرید.

Poco C65 از توسعه دهنده Poco جدیدترین در خط تلفن های هوشمند چشمگیر آنهاست. Poco C65 با داشتن پردازنده MediaTek Helio G85، رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی، قصد دارد یک گوشی قوی با قیمت مناسب به کاربران ارائه دهد. صفحه نمایش 6.74 اینچی چشمگیر، 90 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، همگی کمک می‌کنند تا C65 را با برخی اخطارها جلوتر از این محصول پیش ببرند.

با نگاهی به طراحی، Poco C65 متوجه چند شباهت به F5 میشوید جلوی همان ظاهر و احساس مینیمالیستی را دارد، در حالی که دکمه های صدا و پاور مانند F5 در سمت راست قرار گرفته اند. در بالا ذکر شد. با این حال، لبه ها دارای یک اریب کمی متمایزتر از F5 هستند، که باعث می شود ضخامت کلی آن کمی بزرگتر باشد.Pocoهای سری C اخیراً به طور مکرر منتشر شده اند و رمزگشایی قرارداد نامگذاری دشوار است. به نظر می رسد که عدد اول در شماره مدل نشان دهنده تولید دستگاه است در حالی که عدد دوم تا حدودی به موقعیت نسبی آن در خط تولید مربوط می شود، شاید به اندازه نمایشگر آن نیز مربوط باشد.

طراحی:

با چرخاندن گوشی روی آن، یک روکش آلومینیومی برس خورده جدید بر خلاف پلاستیک سخت F5 خواهید دید. که وقتی گوشی را در دست میگیرید به نظر می رسد و احساس بسیار خوبی دارد، با حرکت به سمت برآمدگی دوربین، پوکو تصمیم گرفته است تا طرح استاندارد خود را کمی بهبود بخشد. یک روکش صیقلی متمایز، یک سوم بالایی گوشی را احاطه کرده است و لوگوی Poco به طور جسورانه در مقابل برآمدگی به رنگ نقره ای نقش بسته است. این به جلب توجه به دوربین ها کمک می کند و واضح به نظر می رسد.

همانطور که در تلفن های پوکو استاندارد است، C65 مجهز به جک هدفون 3.5 میلی متری است که در صورت استفاده با هدفون های سنتی، گوشی را به رادیو FM تبدیل می کند. یک بلندگو و میکروفون در پایین گوشی به همراه یک پورت شارژ USB-C قرار دارند. با پشتیبانی کامل از شارژ سریع 18 واتی، Poco C65 هیچ مشکلی برای نگه داشتن گوشی حتی پس از یک روز طولانی ندارد. با وزن قابل قبول 192 گرم، C65 کمی سبکتر از آیفون 15 است.

با این حال، هنوز برخی از پیشرفت‌های نسلی قابل ذکر است. صفحه نمایش در C65، برای نمونه، اندکی رشد کرده است و اکنون 6.74 اینچ قطر دارد. اما مهمتر از آن، اکنون می‌تواند با فرکانس ۹۰ هرتز به‌روزرسانی شود،

پردازنده:

Poco C65 با پردازنده MediaTek Helio G85 عرضه می‌شود که دارای سرعت پردازش تا 2.0 گیگاهرتز است. این توسط پردازنده گرافیکی Arm Mali G52 MC2 پشتیبانی می‌شود که دارای سرعت پردازشی تا 1 گیگاهرتز است. این با 8 گیگابایت رم همراه است که به لطف فناوری توسعه که از 256 گیگابایت حافظه وام گرفته شده است، می توان آن را تا 16 گیگابایت افزایش داد. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که برای استفاده از این فناوری باید حافظه کافی در گوشی وجود داشته باشد.

Poco C65 برای استفاده روزمره بسیار کاربردی است ، این گوشی هوشمند مشخصات عجیبی ندارد که شما را به فکر فرو ببرد اما این در حالیست که این گوشی می‌تواند جدیدترین بازی‌های موبایل مانند Diablo Immortal را انجام دهد.

صفحه نمایش:

با تغییر روی صفحه نمایش، صفحه نمایش 6.74 اینچی 90 هرتزی یک فناوری بسیار قوی است. با روشنایی 450 نیت (پیک 600 نیت)، صفحه نمایش هیچ مشکلی برای مشاهده در نور خورشید ندارد. در مورد وضوح و وضوح تصویر، C65 ویدئویی روان و واضح در 1080p 60FPS تولید می کند. رنگ ها روشن و شفاف هستند و بی صدا به نظر نمی رسند. این نمایشگر که از Corning Gorilla Glass تشکیل شده است، کاملاً بادوام است .

دوربین:

Poco C65 با یک دوربین ماکرو اختصاصی جدید 2 مگاپیکسلی در پشت و جایگزین سنسور تشخیص عمق C55، این معامله را شیرین تر می کند. دوربین سلفی نیز به ماژول 8 مگاپیکسلی ارتقا یافته است. و وقتی می گوییم Poco C65 یک دستگاه مقرون به صرفه است، منظور ما از نظر قیمتی است. فقط با قیمت 129 دلار و 149 دلار برای مدل های 6/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی به فروش می رسد .

اقلام جعبه:

Poco C65 در یک جعبه دو تکه زیبا و مستحکم در طرح رنگ معمولی Poco زرد و مشکی عرضه می شود. اگرچه سازنده به هیچ وجه به دوستدار محیط زیست بودن نمی بالد، به نظر می رسد بسته بندی کاملاً از مقوا ساخته شده است که دیدن آن از این نظر عالی است. هیچ پایه پلاستیکی داخلی برای نشستن گوشی وجود ندارد، اما همچنان در جای خود کاملا ایمن است.

Poco C65 بسته بندی نسبتاً خوبی نسبت به قیمت خود دارد. این یک موتیف مداوم با C65 خواهد بود زیرا خوب است که قیمت پایین آن را هنگام تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف تجربه در نظر داشته باشید. داخل جعبه یک کابل USB نوع A به نوع C و یک شارژر دیواری است.

باتری:

یکی از مواردی که Poco C65 در آن برتری دارد، عمر باتری آن است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هیچ مشکلی ندارد که شما را از یک روز استفاده نسبتاً سنگین عبور دهد. حتی با وجود یک روز کامل پخش محتوا، بازی و بهره‌وری، باز هم شما 50 درصد شارژ دارید

امنیت

Poco C65 از AI Face و بازگشایی اثر انگشت پشتیبانی می کند. اولی از دوربین جلو 2.0 مگاپیکسلی بهره می برد و مانند F5 بسیار خوب کار می کند. در مورد باز کردن قفل اثر انگشت، C65 از دکمه پاور به عنوان اسکنر استفاده می کند. مانند AI Face Unlock، اسکنر اثر انگشت سریع و پاسخگو است. پوکو در این زمینه گوشی های خودرا با کیفیت خوبی به بازار عرضه کرده است .