مشاهده اولیه شیائومی POCO F7 Pro ارتباط با Redmi K80 را آشکار می کند

مدل آینده پوکو F6 لو رفت! پوکو F7

POCO F6 Pro (با قیمت فعلی 512.50 دلار در آمازون) مدت زیادی نیست که در 23 می معرفی شده است و هنوز در بسیاری از کشور ها قابل خرید نیست. با این وجود، این گوشی قبلاً جانشین بعدی خود را دیده است. همانطور که اغلب اتفاق می افتد، وب سایت اولین مرجع POCO F7 Pro را از طریق یک نتیجه پایگاه داده IMEI کشف کرده است که شواهد آن را در زیر بررسی کرده ایم.

POCO F7 Pro تا 1 سال دیگر رسما معرفی خواهد شد و تحول بعدی در سری محبوب POCO F شیائومی را رقم خواهد زد. سری POCO F7 در کد منبع HyperOS مشاهده شده است، در حالی که پایگاه داده IMEI سرنخ های مهمی را در مورد اینکه دستگاه در کدام مناطق در دسترس خواهد بود ارائه می دهد. در این مقاله، ما بر روی جزئیات POCO F7 Pro تمرکز خواهیم کرد. همچنین به زودی مقاله ای در مورد POCO F7 معمولی منتشر خواهیم کرد.

POCO F7 Pro یک مدل برای بازار جهانی است. برای چین، این دستگاه Redmi K80 نام دارد. هر دو دستگاه دقیقاً مشخصات یکسانی دارند. شماره مدل POCO F7 Pro “24122RKC7G” است و این شماره مدل دارای یک “G” در انتهای آن است. این نشان می دهد که این گوشی هوشمند برای بازار جهانی است. Redmi K80 دارای شماره مدل “24122RKC7C” است. “C” در انتهای این شماره مدل نشان می دهد که این مدل منحصر به فرد در بازار چین است. Redmi K80 برای بازارهای مختلف با نام POCO F7 Pro تغییر نام خواهد داد.

گوشی های سری POCO F Pro و Redmi K به نام نقاشان کدگذاری خواهند شد. اسم رمز POCO F7 Pro “miro” خواهد بود. و این کد برای Redmi K80 نیز صدق می کند. هر دو دستگاه تحت یک نام رمز مشترک در حال توسعه هستند. اسم رمز “Miro” از Joan Miro گرفته شده است. خوان میرو نقاش متولد ۲۰ آوریل ۱۸۹۳ در بارسلون اسپانیا بود.

انتظار می رود POCO F7 Pro (Redmi K80) از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت بگیرد. در POCO F6 Pro (Redmi K70)، این چیپست Snapdragon 8 Gen 2 بود. سایر مشخصات هنوز در دست نیست. تاریخ عرضه رسمی هنوز اعلام نشده است، اما از آنجایی که POCO F6 Pro در می 2024 معرفی شد، POCO F7 Pro باید دقیقا یک سال بعد، در می 2025 معرفی شود. نسخه چینی POCO F7 Pro، Redmi K80 انتظار می رود در نوامبر 2024 رونمایی شود.