طراحی،نمایشگر و جزئیات بیشتر از شیائومی Redmi 14C

آشنایی با طراحی و مشخصات شیائومی ردمی 14C

برند Redmi شیائومی در حال اضافه کردن گزینه مقرون به صرفه دیگری به مجموعه خود، Redmi 14C است. عرضه این دستگاه در ویتنام در 31 آگوست تایید شده است. با این حال، قبل از عرضه، مشخصات این گوشی از طریق یک خرده فروش ویتنامی فاش شده است.

Redmi اغلب با هر سری جدید طراحی تازه ای به ارمغان می آورد و Redmi 14C نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی دارای یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ در پشت است که کاملاً با طراحی قبلی خود متفاوت است.14C بیشتر یادآور Oppo F27 5G است که اخیر در هند عرضه شده است.

نوع آبی 14C حتی دارای یک روکش شیب دار جذاب است که به آن ظاهری برتر می دهد. با این حال، این دستگاه هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است.

ماژول دوربین شامل چهار حلقه است. یکی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است، دیگری احتمالاً یک سنسور ثانویه برای اطلاعات عمق دارد و سومی حاوی فلاش LED است. حلقه چهارم کاملا تزئینی است. به غیر از گزینه آبی، Redmi 14C در رنگ سبز با روکش چرم گیاهی و سایه ساده مشکی در دسترس خواهد بود.

در قسمت جلویی یک صفحه نمایش LCD بزرگ 6.88 اینچی با وضوح HD+ و نرخ تجدید 90 هرتز وجود دارد. همچنین دارای یک باتری قابل توجه 5160 میلی آمپر ساعتی است، اگرچه شارژ سریع به 18 وات محدود شده است. برای بیومتریک، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در کناره است.

در فهرست خرده فروشان اشاره ای به پردازنده گوشی نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که می تواند مدیاتک هلیو G91 اولترا باشد. گزینه‌های ذخیره‌سازی تأیید شده است – این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

جای تعجب نیست که جزئیات قیمت نیز در دست نیست، اما منطقی است که انتظار داشته باشیم Redmi 14C گزینه ای مقرون به صرفه باشد. برای تایید قیمت باید تا زمان عرضه رسمی در 31 آگوست صبر کنیم.

برگرفته از: gizmochina.com