شیائومی Redmi 13C به زودی با چیپست بهتر:

شیائومی Redmi 13C به زودی با چیپست بهتر؟

در دنیای پرشتاب امروزی، گوشی های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. ما برای ارتباط، سرگرمی و سازماندهی به آنها متکی هستیم. شیائومی، یک برند پیشرو که به خاطر گوشی‌های هوشمند نوآورانه و مقرون به صرفه‌اش شناخته می‌شود، بار دیگر با جدیدترین نسخه خود – Xiaomi Redmi 13C، سطح بالایی را به ثبت رسانده است. این دستگاه استثنایی دارای طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر است که مطمئناً علاقه مندان به فناوری در سراسر جهان را مجذوب خود می کند. در این مقاله، ویژگی‌های قابل توجه شیائومی ردمی 13 سی را بررسی می‌کنیم و بررسی عمیقی از قابلیت‌های آن ارائه می‌کنیم.

Redmi 13C اوایل ماه نوامبر در سطح جهانی عرضه شد. این گوشی جانشین مستقیم Redmi 12C می باشد که در دسامبر 2022 رونمایی شد. نوع جهانی Redmi 13C از یک پردازنده 9 نانومتری MediaTek Helio G99 پشتیبانی می کند. شیائومی همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 18 واتی را در Redmi 13C قرار داده است. اکنون، شیائومی تاریخ عرضه Redmi 13C در هند را تایید کرده و گزینه های رنگی آن را به اشتراک گذاشته است. در همین حال، مشخصات کلیدی این گوشی نیز به بیرون درز کرده است.

طبق یک پست رسمی توسط Redmi India، Redmi 13C در تاریخ 6 دسامبر در بازار هند عرضه می شود. صفحه تیزر این گوشی در وب سایت رسمی شیائومی نیز دو گزینه رنگی و همچنین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی پشتی را تایید می کند. این در رنگ‌های مشکی Stardust و سبز درخشان در هند در دسترس خواهد بود. در همین حال، به نقل از منابع صنعتی، گزارشی از 91Mobiles می‌گوید که نسخه هندی Redmi 13C احتمالاً از پردازنده MediaTek Helio G85 مشابه نسخه جهانی آن بهره می‌برد. این گزارش می افزاید که مدل هندی دارای ویژگی های مشابه دیگری نیز با همتای جهانی خود خواهد بود.

بر اساس این گزارش، نسخه هندی Redmi 13C می‌تواند با نمایشگر LCD 6.74 اینچی HD+ (1080 در 2460 پیکسل) درست مانند نسخه جهانی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز عرضه شود. گفته می شود که واحد دوربین سه گانه عقب آن شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی است. حتی انتظار می‌رود که دوربین جلو نیز مانند مدل جهانی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی باشد.

Redmi 13C همچنین احتمالاً مانند سایر بازارها، MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را در هند به صورت خارج از جعبه اجرا خواهد کرد. گفته می شود نوع هندی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 18 واتی است.

قابل ذکر است که نسخه جهانی Redmi 13C در رنگ های سبز شبدری، سفید یخچالی، مشکی نیمه شب و آبی دریایی ارائه می شود.

در زیر کاپوت، شیائومی ردمی 13 سی از یک پردازنده هشت هسته ای قوی با فرکانس 2.3 گیگاهرتز استفاده می کند. این دستگاه همراه با 6 گیگابایت رم، عملکرد چندوظیفه‌ای بی‌نظیر و عملکردی روان را حتی در هنگام اجرای برنامه‌های کاربردی سخت ارائه می‌کند. چه در حال جابه‌جایی بین برنامه‌ها یا انجام بازی‌های گرافیکی فشرده باشید، Redmi 13C به راحتی همه اینها را مدیریت می‌کند.