شیائومی ردمی نوت 14 روز پنجشنبه 5 مهر ساعت 7 معرفی خواهد شد

مشخصات لو رفته از شیائومی ردمی نوت 14 که در روز پنجشنبه 5 مهر (26 سپتامبر) ساعت 7 عصر معرفی خواهد شد

Redmi سرانجام تاریخ عرضه سری Redmi Note 14 را برای بازار چین تأیید کرد. این برند چینی قرار است از مدل های جدید سری نوت 14 در ساعت 19 (به وقت ایران) در 26 سپتامبر در چین رونمایی کند. در همان رویداد، این شرکت همچنین پوشش‌هایی را از هدفون‌های Redmi Buds 6 TWS خواهد داشت.

به غیر از زمان عرضه،شیائومی وجود سه مدل به نام های ردمی نوت 14 (Redmi Note 14) ، ردمی نوت 14 پرو (Redmi Note 14 Pro) و ردمی نوت 14 پرو پلاس (Redmi Note 14 Pro+ Plus) را نیز تایید کرده است.

تصاویر رسمی نوت 14 پرو و ​​14 پرو پلاس نشان می دهد که هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش لبه خمیده در جلو هستند. نوت 14 پرو به یک جزیره دوربین squircle مجهز است که سه واحد دوربین بیرون زده و یک فلاش LED را در خود جای داده است. یک شیشه محافظ سنسورهای دوربین نوت 14 پرو را می پوشاند. هر دو دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS هستند. این دوربین اصلی توسط دو دوربین اضافی و یک واحد فلاش LED پشتیبانی می شود.

تایید شده است که Redmi Note 14 Pro در چهار رنگ مانند مشکی نیمه شب، سفید چینی آینه ای، بنفش گرگ و میش و آبی فانتوم عرضه می شود. از سوی دیگر، Note 14 Pro+ در سه گزینه مانند مشکی نیمه شب، سفید آینه ای چینی و ستاره سبز شنی عرضه خواهد شد. این برند هنوز رنگ های نوت 14 را تایید نکرده است.

مدل های Note 14 Pro تا سطح IP69 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را ارائه می دهند. علاوه بر این، هر سه مدل دارای محافظ Gorilla Glass Victus 2 برای نمایشگر خود خواهند بود.

Redmi سرویس تضمین King Kong را برای خریداران سری Note 14 ارائه خواهد کرد. یک سال ضمانت در برابر آسیب آب، تعویض صفحه نمایش رایگان در سال اول و یک سال ضمانت پوشش باتری ارائه می دهد. همچنین شامل پنج سال ضمانت باتری، تعویض باتری های زیر 80 درصد سالم و بند «365 روز تعویض بدون تعمیر» برای خرابی های سخت افزاری است. فعال کردن این سرویس ممکن است 595 یوان اضافی (85 دلار) هزینه داشته باشد.

مدل‌های Redmi Note 14 Pro دارای پنل OLED 1.5K، دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی و شارژ سریع 90 واتی خواهند بود. تراشه‌های اسنپدراگون 7s Gen 3 و Dimensity 7350 به ترتیب احتمالاً نوت 14 پرو و ​​نوت 14 پرو پلاس را تامین می‌کنند.