شایعاتی درباره تغییر نام سامسونگ الترا S26 به نوت و پلاس S26 به پرو

احتمال تغییر نام پرچمداران سامسونگ برای سری S26

سامسونگ مدت هاست که از یک الگوی نام گذاری مشخص پیروی میکند و پرچمداران آن،یکی از اصلی ترین گوشی های هوشمند در بازار هستند و هرساله با رونمایی این پرچمداران انقلابی در تکنولوژی تلفن همراه به پا میشود.با اینکه بسیاری از کاربران و مردم پرچمداران سامسونگ را با نام های الترا و پلاس آن میشناسند،شایعاتی مبنی بر احتمال تغییر نام سری اس سامسونگ در مدل دو سال آینده به گوش میرسد.

سامسونگ اولین مدل اولترا را در سری گوشی های هوشمند گلکسی اس خود در سال 2020 و زمانی که گلکسی اس 20 اولترا را عرضه کرد، معرفی کرد.

به گفته یک منبع در پلتفرم X (توئیتر سابق)، گلکسی اس 26 اولترا می تواند نام خود را به گلکسی اس 26 نوت تغییر دهد. این تغییر نام می تواند به دلیل تاکید بر ویژگی S-pen داخلی باشد، که مشخصه سری گلکسی نوتی است که اکنون مدت هاست تولید نشده است.

این شایعه همچنین حاکی از آن است که گلکسی S26 پلاس ممکن است به عنوان گلکسی S26 پرو تغییر نام بدهد. با تبدیل شدن مدل‌های Pro به یک اصطلاح رایج در مجموعه‌های بسیاری از برندها، به نظر می‌رسد سامسونگ نمی‌خواهد این اصلاح را در مجموعه خود از دست بدهد. خوشبختانه هیچ کلمه ای برای مدل پایه وجود ندارد، به این معنی که احتمالاً نام Galaxy S26 حفظ خواهد شد.

به یاد داشته باشید که این موارد تنها شایعات هستند و امکان تایید آن وجود ندارد.طبق این شایعات سامسونگ صرفا در حال بررسی این تغییرات نام است و هنوز این مورد تایید و یا رسمی نشده است.

طبق کامنت های کاربران در مورد این شایعه،بیشتر کاربران و طرفداران سامسونگ از این تغییر استقبال نمیکنند.چراکه نام الترا “Ultra” وزن و ابهت خاصی را در خط گلکسی S حمل میکند و نشانگر این است که این بهترین سامسونگی است که میتوانید دریافت کنید.اگر این نام به نوت “Note” تغییر پیدا کند،ذهنیت کاربران را به سمت دیگری هدایت خواهد کرد و ممکن است این گوشی فوق العاده را با یک گوشی صرفا استایلوس اشتباه بگیرند.

از آنجایی که سری گلکسی S26 پرچمدار سامسونگ برای سال 2026 خواهد بود، زمان زیادی برای تغییر چیزها قبل از عرضه وجود دارد. در حال حاضر، تمرکز بر روی خط Galaxy S25 است.نه تغییر نام، بلکه مدل برتر S25 Ultra ممکن است تغییرات ظریفی در طراحی داشته باشد.

طبق آنچه شنیده ایم، انتظار می رود S25 Ultra در مقایسه با گوشه های تیزتر Galaxy S24 Ultra دارای لبه های مربعی بیشتری باشد.

یک منبع اطلاعات قابل اعتماد حتی مدلی را به اشتراک گذاشته است که S25 Ultra را با مدل گلکسی S24 Ultra خود مقایسه می کند، و تفاوت کاملاً محسوس است.طراحی جلو تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند، با حداقل حاشیه‌ها و یک سوراخ کوچک در مرکز.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گلکسی S25 اینجا کلیک کنید.