ریلمی در حال تست شارژر 300 وات است که میتواند گوشی را زیر 5 دقیقه شارژ کند!

رقابت دو غول فناوری چینی برای ساخت و عرضه سریع ترین شارژر جهان

Realme GT Neo 5 در فوریه سال گذشته با پشتیبانی از شارژ سریع تا 240 وات عرضه شد. ادعا می شود که این فناوری شارژ سریع باتری را از صفر تا 100 درصد در کمتر از 10 دقیقه پر می کند. اکنون، به نظر می رسد که برند فناوری چینی با فناوری شارژ جدید در حال پیشرفت است. یکی از مدیران ارشد Realme تایید کرده است که در حال کار بر روی شارژ 300 واتی برای مدل های آینده گوشی های هوشمند است. رقیب اصلی این شرکت، شیائومی، سال گذشته فناوری شارژ سریع 300 واتی خود را به نمایش گذاشت.

در مصاحبه ای فرانسیس وانگ، مدیرعامل Realme اروپا و مدیر بازاریابی جهانی، تایید کرد که Realme در حال آزمایش شارژ 300 واتی است. این اقدام جدید به این برند کمک می کند تا با شرکت هایی مانند شیائومی رقابت کند، شیائومی نیز روی فناوری شارژ سریع مشابه کار می کند.

Redmi قبلاً در فوریه سال گذشته شارژ 300 واتی را با استفاده از گوشی هوشمند Redmi Note 12 Discovery Edition اصلاح شده با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی نشان داد. این فناوری شارژ توانست باتری را در کمتر از پنج دقیقه پر کند. این شرکت هنوز یک گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 300 واتی عرضه نکرده است.

ریلمی در حال حاضر شارژ 240 واتی را در Realme GT Neo 5 ارائه می‌کند که ادعا می‌شود باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی را از صفر به 20 درصد در 80 ثانیه، صفر تا 50 درصد در چهار دقیقه و صفر تا 100 درصد در کمتر از 10 دقیقه شارژ می‌کند. مدت زمان شارژ 30 ثانیه برای ارائه حداکثر دو ساعت مکالمه در نظر گرفته شده است.