سامسونگ گلکسی A06 با سه گزینه رنگ و طراحی تکراری

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A06

سامسونگ گلکسی A06 با طراحی قبلی و سه گزینه رنگ جدید به بازار می آید.

سامسونگ گلکسی A06 ممکن است به زودی به عنوان جانشین گلکسی A05 که در نوامبر 2023 در ایران عرضه شد، عرضه شود.

افشاگری های اخیر محدوده قیمتی و ویژگی های کلیدی این گوشی را نشان میدهند که همان طراحی قبلی سری A05 است.

سامسونگ گلکسی A06 با یک سیستم دوربین پشتی دوگانه با چیدمان عمودی در کنار یک واحد فلاش LED دیده می‌شود. مشابه با طراحی قبلی، تصویر فوق نیز گوشی را با یک روکش نواری عمودی در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره ای ظاهر نشان میدهد.

در قسمت جلویی، سامسونگ گلکسی A06 با یک صفحه نمایش تخت با یک بریدگی قطره ای در مرکز برای سنسور دوربین جلو دیده می شود.

حاشیه‌های باریک با چانه نسبتاً ضخیم‌تری دارد. در لبه سمت راست گوشی، مانند نشت‌های قدیمی‌تر، برآمدگی Key Island به وضوح قابل مشاهده است و دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را نگه می‌دارد.

سامسونگ گلکسی A06 دارای صفحه نمایش LCD 6.7 اینچی و رابط کاربری مبتنی بر اندروید 14 است. این دستگاه می‌تواند از یک SoC هلیو G85 مدیاتک همراه با 6 گیگابایت رم پشتیبانی کند. این گوشی می تواند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 15 واتی پشتیبانی شود. قیمت این گوشی در حدود 200 یورو یا کمتر از آن پیش بینی می شود.

با توجه به پیکربندی حافظه گلکسی A05 انتظار میرود گلکسی جدید A06 نیز با همان پیکربندی حافظه عرضه شود.

گلکسی A06 از دو سیمکارت همزمان با شبکه 4G/LTE پشتیبانی میکند و برای ارتقای حافظه ذخیره سازی از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تغییراتی در مورد دوربین اصلی یا سلفی این گوشی وجود ندارد و باتری مانند نسل های دیگر 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به راحتی یک روز کامل در کنار شماست.گلکسی A05 ارزانترین عضو سری گلکسی A از سامسونگ است و یک گوشی اقتصادی مناسب وب گردی و تماس و کارهای روزانه سبک است.به نظر شما آیا این گوشی با توجه به رقیب های زیادی که در بازار دارد،موفق خواهد بود؟ پیشبینیتون از قیمت گلکسی A06 رو برامون کامنت کنید.
این مقاله در زمان معرفی رسمی گوشی موبایل گلکسی A06 به روزرسانی خواهد شد و دقیقترین اطلاعات درج خواهد گردید.