تصاویر لو رفته سامسونگ گلکسی S24 FE با پنج رنگ مختلف!

گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اف ای s24 fe

مشخصات و تصاویر لو رفته از گلکسی S24 FE پنج گزینه رنگی را نشان میدهند.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 24 FE در ماه اکتبر به طور رسمی معرفی شود. همانطور که منتظر اعلام رسمی تاریخ عرضه از سوی سامسونگ هستیم، تصاویر ظاهری بازاریابی این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است. رندرهای فاش شده زبان طراحی مشابهی را با نسخه قبلی خود نشان می دهند. به نظر می رسد این گوشی دارای دوربین های سه گانه پشتی و طراحی حفره ای است که در مدل های سال های قبل نیز شاهد آن بوده ایم.گلکسی اس 24 اف ای در پنج رنگ مجزا نشان داده شده است. Galaxy S24 FE دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی، چیپست Exynos 2400 و باتری 4565 میلی آمپر ساعتی است.

طبق شایعات موجود، سامسونگ گلکسی اس 24 FE از تراشه Exynos 2400e بهره می برد و رابط کاربری One UI 6.1.1 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند. همچنین مجموعه هوش مصنوعی گلکسی شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند ویرایش تولیدی، دایره برای جستجو، طرح به تصویر و ترجمه زنده ارائه می‌شود.

Samsung Galaxy S24 FE دارای قاب آلومینیومی و صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD+ 120Hz با حداکثر روشنایی 1900 نیت و محافظ Gorilla Glass Victus+ خواهد بود. دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض، 8 مگاپیکسلی تله فوتو (3x زوم اپتیکال 10 مگاپیکسل) سلفی!

گزینه های رنگ سامسونگ گلکسی S24 FE، نکات طراحی

طبق گزارشات موجود در وب،گلکسی اس 24 FE در پنج رنگ مختلف از جمله مشکی، آبی، سبز، سفید و زرد ارائه خواهد شد. سامسونگ احتمالا دو گزینه رنگ دیگر نیز به صورت اختصاصی برای وب سایت این شرکت ارائه خواهد کرد.اما ارائه آنها ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

Galaxy S24 FE شبیه به Galaxy S24 و Galaxy S23 FE سال گذشته است. در قسمت جلویی، با طراحی حفره‌ای با حاشیه‌های کوچک و ظاهری بسیار آشنا مانند دیگر سامسونگ گلکسی های یک سال اخیر به نظر میرسد. در بخش پشتی گوشی دوربین سه گانه با سنسورهای دوربین قرار گرفته است که به صورت عمودی در کنار فلاش LED قرار گرفته اند. دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست دیده می شوند.

همانطور که در تصاویر تبلیغاتی فاش شده مشاهده می شود، Galaxy S24 FE می تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با حداکثر روشنایی 1900 نیت باشد. احتمالاً باتری 4565 میلی آمپر ساعتی دارد و باتری می تواند تا 78 ساعت زمان پخش موسیقی و تا 29 ساعت زمان پخش ویدیو را با یک بار شارژ ارائه دهد.

Galaxy S24 FE می تواند با پردازنده Exynos 2400e کار کند. گفته می شود که با One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 با چندین ویژگی Galaxy AI مانند استودیو پرتره، دایره برای جستجو، ویرایش تولیدی، و طرح به تصویر عرضه می شود. تصاویر بازاریابی ادعایی حاکی از یک واحد دوربین پشتی سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک زوم اپتیکال 8 مگاپیکسلی 3 برابری است. برای سلفی، دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی وجود دارد.

Galaxy S23 FE با قیمت اولیه 599 دلار وارد بازار شد. بر این اساس، برسام جی دی حدس می‌زند که Galaxy S24 FE در ایالات متحده با قیمت 649 دلار یا 699 دلار عرضه خواهد شد.