ادوبی هوش مصنوعی را به photoshop و illustrator می آورد!

ابزارهای جدید و ویژگی های Adobe Photoshop و Illustrator با هوش مصنوعی دریافت می کنند

ادوبی در حال اضافه کردن چندین ویژگی با هوش مصنوعی Firefly مانند Generative Shape Fill و Generate Image به Illustrator و Photoshop است.

Adobe چندین ویژگی جدید مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را برای Illustrator و Photoshop عرضه می کند. ویژگی‌های جدید با استفاده از مدل هوش مصنوعی Firefly توسعه‌یافته داخلی این شرکت، به «سرعت بخشیدن به جریان‌های کاری خلاقانه روزمره و کنترل بیشتر به طراح ها و سازندگان کمک می‌کند».

Adobe Illustrator، برنامه طراحی و طراحی مبتنی بر برداری، اکنون دارای ویژگی جدیدی به نام “Generative Shape Fill” است که به کاربران امکان می دهد آنچه را که می خواهند در یک شکل تایپ کنند و آن را ترسیم کنند و با استفاده از هوش مصنوعی مولد پر کنند. مدل جدید هوش مصنوعی Firefly ویژگی Text to Pattern را بهبود می‌بخشد، که می‌تواند برای تولید الگوهای برداری مقیاس‌پذیر سفارشی‌شده و Style Reference استفاده شود، که به کاربران کمک می‌کند خروجی‌هایی شبیه به سبک‌های موجود تولید کنند.

Adobe همچنین یک ابزار جدید Dimension را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد اطلاعات اندازه‌گیری پروژه‌ها را در کنار یک ویژگی جدید Mockup برای پیش‌نمایش طراحی محصولات سه‌بعدی و یک ابزار Retype برای تبدیل متن ثابت در تصاویر به محتوای قابل ویرایش، خودکار کنید.

در مورد فتوشاپ، ویژگی Generate Image اکنون توسط آخرین مدل Firefly 3 که در حال حاضر در نسخه های دسکتاپ و وب برنامه موجود است، ارائه می شود. این شرکت می‌گوید که عملکرد موجود Enhance Detail اکنون هنگام اعمال بر روی تصاویر بزرگ «شارپنس و جزئیات بیشتری» دارد. ابزار Selection Brush که به شما امکان می دهد اشیاء خاصی را با نقاشی روی بوم انتخاب و جدا کنید، اکنون در دسترس همه است.

در اوایل سال جاری، Adobe یک دستیار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را به Reader و Acrobat معرفی کرد که به کاربران کمک می‌کند خلاصه‌هایی را تهیه کنند و از اسناد طولانی، اطلاعات تمیز و پاسخ به سؤالات بینش دریافت کنند.