پین هوش مصنوعی AI ، جایگزینی برای موبایل های هوشمند

پین هوش مصنوعی:یک انتخاب هوشمندانه تر در فناوری گوشی های هوشمند

فناوری و تکنولوژی همیشه در حال تکامل است،به طوری که گاهی این تکامل شبیه به فیلم های فانتزی میشود.چندی پیش محصولی پیشگامانه به نام پین هوش مصنوعی AI Pin،رو نمایی شد.این محصول را شرکتی به نام Humane عرضه کرده که توسط کارمندان سابق اپل رهبری میشود.Humane بیش از 140 کارمند دارد وتقریباً 60 نفر از آنها از کارکنان سابق اپل بودند.Imran Chaudhri و Bethany Bongiorno، مدیران سابق اپل که کارکنانی پر استعداد بودند اکنون هدایت humane را برعهده دارند.این دو به ترتیب در توسعه iPhone و توسعه iPad نقش مهمی داشتند. اما این محصول دقیقا چیست؟ آیا میتواند جایگزین تلفن های هوشمند سنتی یا حال حاظر بازار باشد؟برای اشنایی کامل و بررسی ارزش خرید و جایگزینی موبایل با این دستگاه هوشمند،تا انتهای این مطلب با برسام جی دی همراه باشید.پین هوش مصنوعی انسانی ai pin humane

ویژگی های Humane Ai Pin

Ai Pin شبیه به یک سنجاق کراوات یا برانچ دیجیتال است و ظاهری متمایز از هرگونه گجت هوشمند دیگری دارد.در نگاه اول شبیه به یک دستگاه MP3 یا MP4 Player کوچک است.این دستگاه صفحه نمایش (نمایشگر) ندارد و به تعامل کاربر با فناوری تعریفی دوباره میبخشد.این دستگاه به دستورات صوتی، حرکات لمسی و حتی نمایشگر جوهر لیزری پاسخ می دهد و اطلاعات را روی دستان کاربر پخش می کند.نکته بسیار جالب حفظ سفت و سخت حریم خصوصی در این دستگاه است.Ai Pin همیشه به گوش و در حال ضبط نیست و برای فعالسازی آن باید از طریق حرکات و لمس یا اشاره اقدام کرد زیرا کلمات بیداری مانند “hey Siri…”ندارد.پین هوش مصنوعی دارای دو گیره با اندازه های متفاوت است.یکی برای اتصال به تی شرت،بلوز و پیراهن و دیگری برای اتصال به لباس های ذخیم تر مانند کت،پالتو و کاپشن است.این دستگاه در سه رنگ پیشفرض مشکی،سفید و خاکستری قابل سفارش است اما با پرداخت هزینه ای بیشتر میتوان آن را در رنگ های بیشتر نیز تهیه نمود.  

مشخصات فنی

منشا قدرت پین هوش مصنوعی،چیپست Qualcomm Snapdragon است که عملکردی مطلوب را تضمین میکند.Ai Pin دارای مجموعه ای چشمگیر از اجزا، از جمله دوربین فوق عریض RGB، حسگر عمق، سنسورهای حرکتی و یک بلندگوی شخصی است که قادر به ایجاد یک “حباب صدا” پویا است. هدفون های مجهز به بلوتوث نیز می توانند به سرعت متصل شوند و تجربه کلی کاربر را ارتقا ببخشند.پین بر پرس و جوهای هوش مصنوعی متکی است. می‌توانید از او سؤالاتی بپرسید و به او بگویید که کارهایی را انجام دهد، مشابه روشی که از سیری استفاده می‌کنید (اما بدون شک هوشمندانه‌تر).باتری های اضافی در بسته بندی این محصول قرار گرفته اند که به راحتی قابل تعویض هستند و به این صورت،پین هوش مصنوعی، یک روز کامل روشن و در اختیار کاربر خواهد بود.

مقایسه عملکرد با گوشی های هوشمند

در انعکاس قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، Ai Pin کاربران را قادر می‌سازد تا تماس بگیرند، پیام ارسال کنند، عکس بگیرند، به موسیقی گوش دهند و اعلان‌ها را دریافت کنند. با این حال، از مدل سنتی برنامه محور منحرف می شود و تجربیات هوش مصنوعی مبتنی بر ابر را انتخاب می کند که هم روی دستگاه و هم از راه دور قابل دسترسی هستند.کاربران میتوانند بدون کوچکترین لمس،با استفاده از پین هوش مصنوعی به راحتی فرمان ارسال پیام یا تماس دهند.پین هوش مصنوعی انسانی ai pin humane

قابلیت های هوش مصنوعی

یکی از قابلیت های جالب Ai Pin تمرکز بر شناخت محصولات غذایی و دسترسی فوری به اطلاعات تغذیه ای و در اختیار گذاشتن این اطلاعات به کاربران برای آگاهی از سلامتی است.Ai Pin گامی فراتر از تلفن های هوشمند برداشته و ویژگی های شگفت انگیزی از هوش مصنوعی را ارائه میکند که به ترجمه لحظه ای و برقراری ارتباط نیز کمک میکند.برای اطمینان از تجربه کاربری یکپارچه، پلت فرم Humane.center تعامل بی دردسر با Ai Pin را تسهیل می کند.Ai Pin با نمایشی لیزری روی دست اطلاعات مورد نیاز را به کاربران نمایش میدهد؛اگرچه ایمن بودن این طیف لیزری برای بدن انسان هنوز مورد بررسی و ازمایش قرار نگرفته است.

جعبه گشایی پین هوش مصنوعی

در بسته بندی این دستگاه،یک کیس شارژر،باتری،دفترچه راهنما و یک کابل برای شارژ کردن در کنار این گجت هوشمند وجود دارد.پین هوش مصنوعی انسانی ai pin humane

قیمت و دسترسی

Humane Ai Pin با قیمت 699 دلار، شامل لوازم جانبی اضافی مانند باتری اضافی، کیف شارژ، پد شارژ و کابل است. برای کسانی که به دنبال مدل اشتراک هستند، یک گزینه 24 دلاری در ماه با همکاری T-Mobile در دسترس است که خدمات تماس و پیام رسانی پیشرفته ای را ارائه می دهد. این محصول در تاریخ 16 نوامبر وارد بازار میشود و از طریق وب سایت شرکت قابل دسترسی باشد.اگر نیازی به تماس و پیام با Ai Pin ندارید،نیازی نیست پرداخت ماهیانه 24 دلار برای پشتیبانی از شبکه پرداخت کنید.

انتظارات آینده و پیامد های پین مصنوعی

ورود Ai Pin نشان‌دهنده گامی قابل‌توجه به سمت کوچک‌سازی لوازم الکترونیکی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا نگاهی اجمالی به آینده‌ای داشته باشند که در آن یک گجت جمع‌وجور جایگزین چندکاره بودن یک تلفن هوشمند خواهد شد.پین هوش مصنوعی انسانی ai pin humaneدر نتیجه، پین هوش مصنوعی انسانی به عنوان شاهدی بر تکامل مداوم فناوری است. طراحی بدون صفحه نمایش آن، همراه با قابلیت های هوش مصنوعی، آن را به عنوان یک بازیگر منحصر به فرد در بازار فناوری قرار می دهد.شاید اگر 15 سال قبل میگفتند موبایل هوشمندی که دوربینی قدرتمند تا 200 مگاپیکسل و پردازنده ای بسیار قوی در کنار صفحه نمایشی بزرگ و تماماً لمسی به بازار می آید،تعجب میکردیم و آن را تنها یک ایده جالب میندانستیم.پذیرش وجود دستگاهی کوچک که با تکامل بتواند جایگزین موبایل های هوشمند و محبوب شود نیز،زمان بر است اما جایگزینی آن با موبایل دور از انتظار نیست!

Pin یک ابزار پوشیدنی است که طیف وسیعی از عملکردها را از طریق هوش مصنوعی به مصرف کنندگان ارائه می دهد، مانند:

1. پین هوش مصنوعی: دستیار شخصی که بیش از ایجاد یادآوری و کنترل ابزارهای هوشمند انجام می دهد.

2. ترجمه در زمان واقعی: پین هوش مصنوعی می تواند متن و گفتار را در زمان واقعی ترجمه کند و ارتباطات بین المللی را تسهیل کند. به عنوان مثال: انگلیسی به فارسی و بالعکس

3. هوش مصنوعی مولد

4. حریم خصوصی: پین هوش مصنوعی هیچ کلمه بیداری و گوش دادن همیشه روشن ندارد. این پین با حفظ حریم خصوصی ساخته شده است. این شگفت انگیز است !