طراحی و مشخصات احتمالی آنر 200 و 200 پرو لو رفت!

HONOR 200 & 200 PRO: طراحی، رنگ‌ها و تاریخ عرضه

آنر تاریخ عرضه سری بعدی گوشی های هوشمند خود را اعلام کرده است. سری آنر 200 از دو مدل آنر 200 و آنر 200 پرو تشکیل شده است. این شرکت ابتدا این گوشی های هوشمند جدید را وارد بازار چین خواهد کرد. آنر رسماً اعلام کرده است که سری آنر 200 در 27 می در بازار چین عرضه خواهد شد. برای یافتن ارزش خرید آنر 200 و 200 پرو، مشخصات شایعه شده این سری جدید را عمیقاً بررسی خواهیم کرد.

طرح و گزینه های رنگ سری HONOR 200 رسما فاش شد

آنر از طراحی جدید برای ماژول دوربین اصلی خود استفاده میکند و از ایک جزیره بیضی شکل استفاده کرده است.آنردر وب سایت رسمی خود،گزینه های رنگ این محصول را فاش کرده است.

طراحی کلی آنر 200 با مدل سال قبل یعنی آنر 100 پرو یکسان است.

قسمت بالایی پنل پشتی گوشی دارای روکشی براق و آینه مانند است. این ناحیه صاف و بازتابنده است. ظاهری صیقلی و عالی به دستگاه می دهد و به طور نامحسوس در یک الگوی موج دار ادغام می شود که به طراحی عمق می بخشد. این طرح در تمامی گزینه های رنگی دستگاه از جمله مشکی، صورتی، سفید و آبی برجسته است.

تفاوت ظاهری چندانی بین دو مدل آنر 200 و آنر 200 پرو وجود ندارد،البته بجز شکاف دوربین جلو.در آنر 200 پرو دوربین سلفی دوگانه و بیضی شکل است درحالی که در مدل آنر 200 دوربین سلفی شامل یک سوراخ پانچ با یک دوربین میشود.به نظر آنر 200 پرو یک گوشی سلفی گرا است.به طور کلی، طراحی سری آنر 200 مینیمالیستی و در عین حال ظریف به نظر می رسد.اما ممکن است دوربین بیضی شکل برای همه جذاب به نظر نرسد. رقبایی مانند شیائومی اغلب ماژول های دوربین مربعی را انتخاب می کنند یا سامسونگ از چینش دوربین عمودی استفاده میکند.طراحی دوربین بیضی شکل،چیزی است که آنر را از رقبا متمایز میسازد.

مشخصات احتمالی و شایعه شده

درجال حاظر مشخصات رسمی سری 200 آنر منتظر نشده است اما با این حال،یک افشا از Digital Chat Station جزئیات بیشتری را مشخص کرده است.افشا کننده ادعا میکند که یک سنسور 50 مگاپیکسلی OV50H با دوربین اصلی دیافراگم f/1.9 در سری آنر 200 وجود دارد.

OmniVision OV50H یک سنسور 1/1.28 اینچی با پیکسل های 1.2 میکرومتر است. علاوه بر این احتمالا دوربین تله فوتو زوم دیجیتال 50 برابر را ارائه می دهد و تنظیمات و کیفیت دوربین را نسبت به سال قبل بهبود می بخشد. گنجاندن یک دوربین جلو با سنسور دوگانه در مدل پرو، تعهد آنر به بهبود کیفیت تماس سلفی و ویدیویی را ناشان میدهد. از این رو، به نظر می رسد تمرکز زیادی روی بخش دوربین با سری Honor 200 وجود دارد.

علاوه بر این، این سری دارای یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی است.این مشخصات فعلا قابل تایید نیستند و صرفا افشا شده و احتمالی هستند،به محض رو نمایی از آنر 200 و آنر 200 پرو مشخصات و قیمت این مدل جذاب را به صورت دقیق اعلام و بررسی خواهیم کرد.