تصاویر و مشخصات اولین گوشی تاشوی شیائومی Mix Flip،در آستانه معرفی،لو رفت.

تصاویر اولین گوشی تاشوی شیائومی Xiaomi Mix Flip لو رفت

مشخصات اولین گوشی تاشوی شیائومی در آستانه ی معرفی آن،فاش شد.تصاویر لو رفته از این گوشی تاشو،مشخصات آن را تا حد زیادی نمایان کرد.این گوشی تاشو از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی میکند و در بخش پشت دارای یک صفحه نمایش پوششی است.دوربین دوگانه این گوشی با درج مارک LEICA نشان از همکاری بین دو شرکت دارد،همچنین این گوشی دارای فلش دوگانه است.

نیمه پایین پشتی دارای روکش طلایی است و لوگوی شیائومی در پایین آن قرار گرفته است.

با توجه به مشخصات، انتظار می‌رود این گوشی تاشو با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و سنسور Omnivision OV60A ½.8 اینچی برای دوربین تله فوتو 2x عرضه شود.

احتمالا این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و همچنین گواهی محافظت در برابر آب و گرد و غبار نیز وجود خواهد داشت.این گوشی تاشوی جدید شیائومی،به احتمال زیاد از تراشه کوالکام اسنپ دراگون 8 نسل 3 قدرت میگیرد و از اتصال ماهواره ای نیز پشتیبانی میکند.

شیائومی احتمالا میکس فلیپ را با میکس فولد 4 در هنگام رونمایی معرفی خواهد شد.همانطور که از نام آن پیداست،فولد 4 نسل چهارم گوشی تاشوی این شرکت است و مانند میکس فلیپ از همان تراشه اسنپ دراگون 8 نسل 3 استفاده میکنند.مشخصات دوربین mix fold 4 مانند mix flip خواهد بود با این تفاوت که mix fold4 یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی نیز خواهد داشت.طبق شایعات،این گوشی های میکس به طور باورنکردنی باریک هستند و در زمان عرضه به باریک ترین گوشی تاشوی جهان تبدیل خواهند شد. شیائومی احتمالا از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای میکس فلیپ استفاده خواهد کرد که با یک آداپتور 67 واتی سریع،شارژ میشود.